Temos aktualumas. Baldų gamintojo UAB “Nemuno baldai” įmonės rinkodaros strategijos ir taktikos panaudojimas organizuojant baldų pardavimą Lietuvoje tampa šio laikmečio būtinybe, nes vykstantys pasaulyje spartūs technologiniai pokyčiai ir globalizacijos procesai verčia baldų gamintojus pastoviai galvoti apie naujas pardavimų galimybes ir tiksliai taikyti rinkodaros strategijos ir taktikos mokslo atradimus.
UAB “Nemuno baldai” prekybos įmonės strategija, tai įmonės galimybių išaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas bei strategijos parengimas. Rinkodaros strategija, tai ekonominis procesas, valdymo funkcijos ir gamybinė – ūkinė veikla. Visi šie komponentai tampriai susieti ir atspindi naujų baldų pardavimo organizavimo galutinį etapą.
Strateginis valdymas - tai ilgalaikių įmonės tikslų ir būdų bei išteklius pasiekti numatymas, suplanuoto proceso kontrolė ir koregavimas. Rinkodaros strategijos ir taktikos funkcijų parinkimas ir įgyvendinimas praktikoje visuomet yra siejamas su galimybėmis, kurios taip pat reikalauja atskiros analizės.
Tyrimo objektas. Rinkodaros strategijos planavimas organizuojant UAB “Nemuno baldų” produkcijos pardavimą Lietuvoje.
Darbo tikslas. Darbo tikslas yra atlikti rinkodaros strategijos formavimas organizuojant UAB “Nemuno baldai” baldų pardavimą Lietuvoje analizę, naudojantis teoriniais, statistinės bei loginės analizės metodais bei mokslinės literatūros analize. Praktinis darbo tikslas būtų UAB “Nemuno baldai” rinkodaros strategijos trūkumų nustatymas ir rekomendacijų jiems pašalinti parengimas.
4. nustatyti strategijos kūrimo reikšmę Lietuvos baldų rinkai;
5. ištirti UAB “Nemuno baldai” rinkodaros taktiką organizuojant baldų pardavimą Lietuvoje.
Darbą sudaro trys pagrindiniai skyriai. Pirmas skyrius – tai analitinė darbo dalys joje bus nagrinėjami įmonės rinkodaros strategijos planavimo teoriniai aspektai. Antroje – tiriamojoje dalyje darbo autorius suformuluos UAB “Nemuno baldai” rinkodaros įmonės strategija. Trečioje dalyje, darbo autorius ištirs tyrimų rezultatus UAB “Nemuno baldai” pardavimo Lietuvoje situaciją ir pateiks savo pasiūlymus.
Darbo pabaigoje bus pateiktos išvados ir pasiūlymai, literatūros sąrašas, interneto svetainių adresai, įvairia vaizdine, technine informacija, padedančia visapusiškai suvokti rinkodaros strategijos reikšmę, organizuojant UAB “Nemuno baldai” rinkodaros strategija Lietuvoje.
1. Rinkodaros strategijos formavimas
1.1. Rinkodaros strategijos svarba skatinant prekybą
Rinkodarą galima aiškinti ir kaip ekonominį procesą, ir kaip valdymo funkciją, ir kaip gamybinės – ūkinės veiklos koncepciją....
Šį darbą sudaro 18130 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!