Darbo vadovė dėst.
Įteikimo data
Vilnius
2007
ĮVADAS
Įmonė apibrėžiama kaip ekonominė, savarankiška, gaminanti rinkai, organizacija, o jos tikslas yra - pelnas. Sėkmingai verslo plėtrai neužtenka turėti vien tik gerų idėjų. Visų sprendimų priėmimas ir veiklos sėkmė didžiąja dalimi priklauso nuo to, kaip kvalifikuotai yra planuojama įmonės veikla. Labai svarbu įvertinti rinką ir nustatyti tikslinę rinką, išsiaiškinti vartotojų poreikius. Būtina suderinti kainą su prekės kokybe, taip pat atsižvelgti į konkurentus ir stengtis juos tinkamai įvertinti. Taip pat kiekvienai besikuriančiai įmonei labai svarbu paskaičiuoti tam tikrus rodiklius, kad būtų numanoma ar iš vis verta steigti įmonę ir ar ji galės duoti pelno.
Darbo tikslas pritaikyti rinkodaros teorines žinias ir apgalvoti viską, kas susiję su įmonę ir jos gyvavimu rinkoje, kurioje gausu konkurentų.
Darbo uždaviniai:
• nurodyti rinkodaros komplekso elementus;
• nustatyti prekės koncepciją;
• įvertinti mikro ir makro eaplinką;
• atlikti rinkos tyrimą ir susegmentuoti rinką, nustatyti tikslinę rinką;
• pasirinkti kainų nustatymo metodus;
• pasirinkti rėmimo strategiją;
• sudaryti rėmimo biudžetą;
• atlikti konkurentų analizę;
Darbo metodika literatūros šaltinių analizė.
Praktinis darbas Nr. 1
1. Išvardinti rinkodaros komplekso elementus.
2. Kokią ir kodėl naudojate koncepciją?
1. 1P – Spintos, stalai, kėdės – biuro baldai.
2P – Kaina yra prieinama visoms prekėms, jas gali įsigyti biurai ir įvairūs ofisai.
3P – Bus prekiaujama Vilniuje, Žemaitės g. baldų namuose „ Skraja “, Ozo g. 25, Žolyno g. 10.
4P – Reklama per radiją, įvairiose laikraščiuose, žurnaluose, skelbimuose. Bus dalinamos skrajutės, baldų pristatymas visuomenei.
Pardavimų skatinimas. Taikomos nuolaidos Kalėdų, Naujųjų metų, Velykų švenčių proga.
2. Bus naudojama marketingo koncepcija, mūsų pagrindinis tikslas bus tenkinti vartotojų poreikius ir interesus. Domėsimės kokius baldus dažniausiai perka, koks interjeras yra patraukliausias. Stengsimės gaminti tokius baldus, kad jie atrodytų patraukliausi ir patogiausi mūsų pirkėjams.
Praktinis darbas Nr. 2 - 1
Uždavinys: Nurodyti įmonės mikroaplinkos elementus ir jų įtaką įmonei.
Tiekėjai:
Mediena – “Medienos gaminiai Villica”, “Lietuvos mediena”
Staklės – UAB “Singlis”, UAB “Medienos staklės”, UAB “Azzurra”
Mašinos – “Lietuvos statyba”, UAB “Clemco”
Dažai – UAB “Klasteris”, UAB “Dasfa”, UAB “Exterus”
Varžtai...
Šį darbą sudaro 3357 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!