Temos aktualumas: Marketingo strategija yra viena iš svarbiausių biznio strategijų.
Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymų, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas, bei strategijos parengimas.
Kuriant marketingo strategiją, yra labai svarbu įvertinti pagrindines jos sėkmę lemiančias prielaidas. Viena iš svarbesnių yra marketingo planų ir užsibrėžtų tikslų realumas ir pasiekiamumas.
Tyrimo objektas: UAB „XXX“ baldų įmonės analizė ir konkuravimo strategijos parengimas.
Tyrimo tikslai: Šio kursinio darbo tikslas yra išanalizuoti UAB „XXX“ veiklą, išnagrinėti parduodamų prekių bei paslaugų pranašumus ir tų pranašumų įgijimo galimybes. Taip pat siekiama išanalizuoti UAB „XXX“ konkurentų stiprybes bei silpnybes, parengti konkuravimo strategiją.
Tyrimo uždaviniai:
• apibūdinti UAB „XXX“, jos teikiamas prekes bei paslaugas;
• nustatyti nagrinėjamos įmonės konkurencinį pranašumą;
• išanalizuoti baldų pardavimą rinkoje nagrinėjamos įmonės konkurencinio pranašumo įgijimo galimybes;
• ištirti esamus marketingo sprendimus;
• parengti konkuravimo strategiją;
• nustatyti konkurentų atsakomuosius veiksmus.
1. Įmonės aprašymas
1.1 Trumpa istorija
UAB “XXX” įmonė įregistruota 1997 m. su pagrindine veikla – kelionių organizavimu. 1999 m. šalia kelionių organizavimo buvo pradėta plėtoti ir kita veikla – importuotų baldų prekyba. Keičiantis ekonominėms ir rinkos sąlygoms, įmonės veiklą vis labiau buvo bandoma perorientuoti į baldų prekybą, nes ši veikla vis labaiu atrodė pelningesnė, be to didėjo tiekėjų ir nuolatinių pirkėjų skaičius. Jau 2004 metai, kada kelionių organizavimas įmonėje UAB “XXX” tapo nebepelningu, ši veikla buvo visiškai sustabdyta, visas jėgas sutelkiant baldų pramonės vystymui.
UAB „XXX“ užsiima ne tik mažmenine, bet didmenine prekyba. Didmeninės prekybos tarpininkai:
1. UAB “Egavis” – vienas iš didžiausių tarpininkų parduodant UAB „XXX“ siūlomą produkciją.
2. “PIRAMIDA S” - įmonė iš Latvijos, vykdanti baldų prekybą Rygoje.
3. “PIRAMIDA E” - dar vienas tarpininkas iš Latvijos, prekiaujantis UAB „XXX“ baldais Daugpilyje.
2. Įmonės konkurencinis pranašumas
UAB „XXX“ konkurencinio pranašumo siekiama tiek marketingu, tiek kaštais, bet didesnis dėmesys skiriamas kaštams. Ieškoma vis naujų tiekėjų galinčių pasiūlyti tokia pačią arba panašią prekę už mažesnę kainą. Taip pat sudarius sutartis su transporto...
Šį darbą sudaro 4064 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!