Temos aktualumas. Dabartinėmis rinkos ekonomikos sąlygomis, kai įmonės veiklą stipriai įtakoja konkurencija rinkoje, o konkurencinės aplinkos dinamiškumas spartėja, atsiranda būtinybė išsiskirti iš konkurentų bei užsitikrinti gerą vardą ir garantijas vartotojų požiūriu. Vienas iš būdų tokiam tikslui pasiekti yra ilgalaikio įmonės konkurencinio pranašumo įgijimas bei jo išsaugojimas, tačiau daugeliui Lietuvos įmonių, prisitaikančių prie naujų rinkos sąlygų, tai tampa ypatingai sudėtingu uždaviniu. Todėl pasirinkau išnagrinėti mobiliojo ryšio operatorių BITĖ ir išsiaiškinti šios įmonės konkurencinio marketingo sprendimus.
Tyrimo objektas. UAB BITĖ ir jos konkurencingumas mobiliojo ryšio rinkoje.
Tyrimo tikslas. Išanalizuoti UAB BITĖS veiklą, išnagrinėti paslaugų pranašumus ir tų pranašumų įgijimo galimybes, parengti konkuravimo strategiją.
Tyrimo uždaviniai:
• apibūdinti UAB „BITĖ“ teikiamas paslaugas;
• nustatyti nagrinėjamos įmonės konkurencinį pranašumą;
• nustatyti kompleksinio pasiūlymo rinkai konkurencingumą;
• parengti konkuravimo strategiją ir numatyti konkurentų atsakomuosius veiksmus.
1. Įmonės (arba prekės ženklo, prekės/paslaugos) ir jos konkurencinio pranašumo apibūdinimas
Mobiliojo ryšio operatorius BITĖ savo veiklą Lietuvoje pradėjo 1995 m., atsidarius pirmajam BITĖS klientų aptarnavimo salonui Gedimino pr. Pirmoji bendrovės bazinė stotis buvo pastatyta Aukštuosiuose Paneriuose.
1997 m. BITĖS klientai pradėjo siųsti pirmąsias trumpąsias žinutes (SMS), be to BITĖ pirmoji Lietuvoje ir Rytų Europoje pasiūlė išankstinio mokėjimo paslaugą LABAS, kuri ilgainiui tapo įdomaus ir stilingo jaunimo gyvenimo atributu.
2000 m. BITĖ pirmoji Lietuvoje pradėjo teikti mobilių duomenų perdavimo paslaugas ir taip pradėjo naują mobiliojo ryšio erą. Tai suteikė galimybę klientams tikrinti elektroninį paštą ar atsisiųsti reikiamą informaciją tiesiog mobiliuoju telefonu.
2005 m. BITĖ įžengė į Latvijos rinką ir suformavo vieną didžiausių tarptautinių telekomunikacijų grupių Baltijos šalyse BITE group. BITĖS plėtros Latvijoje dėka jau šiandien į kaimyninę šalį nuvykę klientai skambučius BITĖS tinkle priima nemokamai.
BITĖS vizija - tapti geriausiai klientus aptarnaujančia bendrove.
Misija - skirti kaip galima didesnį dėmesį savo klientams, jų poreikiams ir lūkesčiams bet kurioje situacijoje.
BITĖS tikslas – taip plėsti BITĖS paslaugų platinimo tinklą, kad žmonėms būtų ne tik paprasta ir patogu rasti mūsų paslaugas platinančių partnerių prekybos vietas, bet kad...
Šį darbą sudaro 5060 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!