Šiame kursiniame darbe nagrinėjome UAB „Naujojo Nevėžio“ gaminamus sausus pusryčius „Trys daraugai“, produkto marketingo sprendimus ir bandėme teikti savo pasiūlymus. Šią įmonę pasirinkome todėl, kad buvo patraukli jos gaminama produkcija.
Pirmoje darbo dalyje atlikome mikro- ir makroaplinkos anlizę, išnagrinėdami šalies ekonominę aplinką, socialinę ir kultūrinę aplinką. Taip pat įvertinome politinės, teisinės, technologinės ir gamtinės aplinkos veiksnius darančius įtaką nagrinėjamos įmonės marketingo sprendimams. Ekonominėje aplinkoje įvertinamas bendrasis vidaus produktas, infliacija, nedarbas. Socialinėje ir kultūrinėje aplinkoje žmonių skaičius Lietuvoje ir jų prieaugis, žmonių požiūris į save, žmonių santykis su gamta, žmonių požiūris į visatą. Politinėje ir teisinėje aplinkoje aptariami įvairūs įstatymai susiję su preke, prekės sauga, prekės ženklu, pardavimu, konkurencijos įstatymai.
Toliau atliekama mikroaplinkos analizė, kurioje aprašomi vartotojai, konkurentai, tiekėjai, prekybos pagalbininkai. Atliekamas sausų pusryčių segmentavimas ir pozicionavimas.
Antroje darbo dalyje nagrinėjome keturis marketingo elementus: prekę, kainą, paskirstymą ir rėmimą.
Uždaroji akcinė bendrovė „Naujasis Nevėžis” įkurta 1991 m. antrame pagal dydį Lietuvos mieste — Kaune. Bendrovės specialistai, susipažinę su grūdinių produktų gamybos organizavimu, technologijomis, įrengimais, parengė grūdinių produktų gamybos programą. Išnagrinėjus JAV, Kanados, Vokietijos, Čekijos ir kitų šalių patirtį, atlikus konsultacijas su užsienio specialistais, mokslininkais, įmonėje pasirinktas optimalus gamybos, įrangos ir technologijos variantas Lietuvos sąlygoms. Nusprendusi įgyvendinti šį projektą ir Lietuvoje, įmonė pradėjo gaminti ekstruduotus produktus, kurie atitinka sveiko maisto kategoriją - sausus pusryčius ir sūrius užkandžius.
Tenkinant augančios rinkos poreikius įmonės gamybinė įranga yra nuolat modernizuojama, investuojama į naujas technologijas, sandėlių ir cechų plėtrą, kuriamos naujos darbo vietos. Visuose įmonės padaliniuose dirba aukštos kvalifikacijos patyrę darbuotojai, kurie užtikrina greitą ir kokybišką reakciją į šiandienos vartotojų poreikius bei kelia įmonės konkurencingumą.
Įmonėje yra įdiegta maisto saugos sistema RVASVT, kuri užtikrina saugią aplinką ir elgesį su maisto žaliavomis ir iš jų pagamintais produktais visoje maisto gamybos grandinėje nuo žaliavų iki paties vartojimo. 2005 metų pradžioje kompanija gavo kokybės vadybos sistemos ISO 9001 ir aplinkosaugos vadybos sitemos ISO 14001 sertifikatus.
•...
Šį darbą sudaro 7776 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!