KAUNAS, 2007
Naudota literatūra...........................................................................................................30
1. UAB “ MINERALINIAI VANDENYS”
Mineralinių Vandenų pagrindinė veikla: alkoholinių gėrimų rinkodara, distribucija ir importas.
1992 metais veiklą pradėjusi kaip mažmeninės prekybos įmonė, 1993 metais ji į Lietuvos rinką pradėjo tiekti kokybiškus, gerai žinomus ir pasaulyje pripažintus alkoholinius gėrimus, dar vėliau tabako gaminius, vaisvandenius, alų.
Dabar Mineraliniai Vandenys yra pirmaujanti didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais bendrovė Lietuvoje. Bendrovės partneriai – pasaulinio garso gamintojai, valdantys tokius prekės ženklus kaip „Hennessy“, „Moet & Chandon“, „Camus“, ,,Metaxa”, ,,Absolut vodka”, „William Grant“, „Red Bull“, „Pepsi“, „Antinori“, ,,Baron Philippe de Rothschild“...
Šiuo metu kompanija į Lietuvą importuoja daugiau nei 800 pavadinimų alkoholinių gėrimų, „British American Tabacco“ ir „JTI“ kompanijų tabako gaminius, o taip pat platina koncerno „Nestle“ produktus, gaiviuosius gėrimus „Pepsi“, „7up“, „Mirinda“, mineralinį vandenį „Perrier“, „Vitell“, energetinį gėrimą „Red Bull“ ir kitas greito vartojimo prekes.
Kompanija turi 3 distribucijos centrus ir 5 atstovybes: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose. Turėdami plataus aptarnavimo tinklą Mineraliniai Vandenys prekes tiekia daugiau nei į 4300 mažmeninės prekybos tinklų.
Mineraliniai Vandenys daug dėmesio skiria vyno bei tauriųjų alkoholinių gėrimų vartojimo kultūrai skatinti, kuri kasmet tampa vis įdomesnė. Tai, kas praėjusiais metais atrodė unikalu, kitais metais - jau normalu. Dėl sparčiai besivystančios rinkos, Mineralinių Vandenų ekspertų komandai tenka nuolat ieškoti ir gaminti įdomesnių vyno bei kitų gėrimų rūšių. Jau dabar pirkėjai gali mėgautis įvairių rūšių vyno, viskio, konjako, brendžio ar putojančio vyno gausa.
„Mineraliniai vandenys“ priklauso koncernui „MG Baltic“. Tai viena didžiausių Lietuvoje gamybos, prekybos, nekilnojamojo turto ir žiniasklaidos įmonių grupė, šiuo metu valdanti tris holdingus „MG Baltic Trade", „MG Baltic Investment" ir „MG Valda". Holdingams priklausančiose 33 įmonėse iš viso dirba 3120 darbuotojų.
2. Marketingo aplinka
Kiekviena įmonė, tame tarpe ir analizuojama UAB „Mineraliniai vandenys”, veikia tam tikroje nuolat besikeičiančioje aplinkoje, siekdama užtikrinti vartotojų poreikius, sėkmingą darbą bei nuolat didindama prekių asortimentą.
Todėl visų pirma, bus apibrėžta bendriausia marketingo aplinkos sąvoką, su tikslu, kad toliau...
Šį darbą sudaro 6196 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!