Aktualumas. Nuolat gerėjanti Lietuvos ekonominė situacija, skatina vis naujų įmonių kūrimąsi. Stiprėjanti konkurencija priverčia bendroves ieškoti būdų, kaip išsaugoti užimamas pozicijas bei plėsti savo rinkos dalį. Tokios konkurencinės rinkos sąlygos skatina įmones kurti veiklos strategijas, kurių dėka numatoma įmonės veiklos kryptis bei ją veikiančios išorinės sąlygos. Norint sėkmingai konkuruoti rinkoje, reikia įdėti nemažai pastangų bei kapitalo naujų technologijų įdiegimui, vartotojų poreikių išsiaiškinimui bei tuos poreikius atitinkančios produkcijos sukūrimui.
4. Apžvelgti AB “Šilutės Baldai“ konkurentų atsakomuosius veiksmus.
Darbo tikslas. Šiuo darbu siekiama išanalizuoti AB “Šilutės Baldai” konkuravimo strategijos sprendimus.
Darbo objektas. Šio darbo tyrimo objektas – AB “Šilutės Baldai” marketingo veiklos analizė.
Darbo metodai: mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizavimas.
Šio darbo pradžioje pateikėme trumpą AB “Šilutės Baldai” charakteristiką, marketingo veiklos analizę. Įvertinant konkurencinį pranašumą, apžvelgėme ekonominę, politinę – teisinę, socialinę – kultūrinę ir kt. aplinkas, išanalizavome bendrą konkurencinę situaciją, įvertinome konkurentų galimybes, pateikėme SSGG analizę. Įvertinus analizės rezultatus, parengėme konkuravimo strategiją bei numatėme konkurentų atsakomųjų veiksmų planą. Darbo pabaigoje pateikėme pasiūlymus, kokias konkuravimo strategijas įmonė turėtų naudoti ateityje.
Darbo struktūra. Darbą sudaro: 32 puslapiai, 9 lentelės, 4 paveikslai, 10 pozicijų literatūros sąraše.
1. TRUMPA AB “ŠILUTĖS BALDAI” CHARAKTERISTIKA
AB “Šilutės Baldai” buvo įkurta apie 1890 metus. Pradžioje buvo tik medžio apdirbimo įmonė – lentpjūvė bei malūnas. Metams bėgant ji keitėsi. 1958 metais buvo įkurtas baldų gamybos cechas, kuriame pradėti gaminti pirmieji nesudėtingi baldai – virtuvės komplektai “Ventė”, “Laumė”, “Agila”. 1992 metais įmonė buvo reorganizuota į akcinę bendrovę “Šilutės Baldai”.
AB “Šilutės Baldai” priklauso AB “Koncernui SBA”.
AB “Šilutės Baldai” pagrindinė gaminama produkcija yra: virtuviniai komplektai, virtuvinės spintelės, spintos, taburetės, kėdės, stalai ir kt. Tačiau bendrovė tradiciškai specializuojasi virtuvės baldų gamyboje. Dar 1995m. jie sudarė 50 proc. parduodamų baldų. Jau 2000 metais AB “Šilutės Baldai” pardavė produkcijos beveik už 34 mln. litų, tačiau tik 6,6 mln. iš jų vidaus rinkoje.
Didelės investicijos į gamybos proceso pagerinimą visuomet buvo įmonės prioritetas. Daugiau...
Šį darbą sudaro 7740 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!