Rinkos tyrimas
Rinkos paklausos įvertinimas...........................................................................16
Pozicionavimas rinkoje....................................................................................16
Pardavimų prognozė.........................................................................................18
Konkurentų tyrimas
Esamų ir potencialių konkurentų analizė..........................................................18
Silpnų ir stipriųjų konkurentų pusių analizė.....................................................18
Išvados ir pasiūlymai......................................................................................19
Informacijos šaltiniai.........................................................................................20
Įvadas
Marketingo tyrimų procesas – problemos apibrėžimas bei tos problemos sprendimui reikalingos informacijos pobūdžio nustatymas, informacijos rinkimo metodo parinkimas, vadovavimas informacijos rinkimo procesui ir reikalingų priemonių teikimas, duomenų analizavimas bei gautų rezultatų ir išvadų paskelbimas.
Įmonė UAB “Būsto įranga” įkurta prieš trejus metus, ji užsiima įvairių užsienio firmų gaminamos produkcijos (vonios kambario įrangos,nuotėkų sistemų įrangos, vandentiekio įrangos, santechnikos prekių, pastatų apšiltinimo medžiagų) ir lietuvos įmoniųUAB“ Protherm”, UAB “Kalvis” (šildymo katilų) perpardavimu. Prieš du mėnesius įmonė nusprendė, kad vertėtų užsiimti ne tik kitų firmų gaminių realizavimu, bet ir patiems pradėti gaminti šildymo katilus. Dabar jau prekiaujama UAB” Būsto įranga” šildymo katilais ”Vigas” , bet tik didmeninėje rinkoje. “Vigas katilų yra 5 rūšys – jie skirstomi pagal galingumą, apšildomą plotą, naudingumo koeficiantą (kūrenant malkomis arba anglimi), masę, aukštį, plotį, dūmtraukio diametrus. Nuo galingumo priklauso ir katilo kaina. Įmonė norėtų išsiaiškinti ar verta pradėti prekiauti “ Vigas” katilais mažmeninėje rinkoje. Norėdami firmai padėti atlikome apklausą – anketavimą. Apklausa – tai marketingo informacijos rinkimo metodas, apklausiant respondentus asmeniškai, telefonu, paštu ar mišriu būdu. Mes apklausėme 50 respondentų atsitiktiniu būdu , taigi duomenys yra pirminiai, gauti tiesioginės apklausos metu, anketavimo būdu.
Prekės tyrimas
Prekės grupė
Mano analizuojamos prekės – šildymo katilai, juos galima priskirti būtinų prekių grupei, kadangi Lietuvoje kiekvienais metais ateina šaltasis periodas, ir be šildymo įrangos būtų labai sunku išsiversti. Tačiau čia, kaip ir visose kitose srityse, žmonės turi galimybę rinktis- šildymo katilus, krosneles, centralizuotą šildymą, šildomas grindis ir kt. Šildymo katilai patogūs tuo, jog kiekvienas pirkėjas gali pasirinkti jam tinkamą pagal galingumą, išmatavimus, apšildomą plotą ir vandens kiekį katile. Kieto kuro šildymo katilai skirti gyvenamųjų namų, gamybinių ir kitų patalpų šildymui. Jie jungiami į šildymo sistemą su priverstine arba savaimine šildomo vandens cirkuliacija, naudojant uždarą arba atvirą karšto vandens...
Šį darbą sudaro 2641 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!