PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Paslaugų savybės ..................................................................................................................6
2 pav. Marketingo plano sudėtis ...................................................................................................11
3 pav. Dabartinės marketingo situacijos analizė ...........................................................................12
4 pav. Konkurentų analizės etapai ................................................................................................19
ĮVADAS
Vystantis ekonomikai, greitėjant gyvenimo tempui, vis mažiau laiko lieka kasdienių, buitinių darbų atlikimui. Dėl kylančios vartotojų gerovės žmonės gali daugiau naudotis pačiomis įvairiausiomis paslaugomis, kurios padeda išspręsti daugybę kasdienių rūpesčių.
Paslaugų paklausą įtakoja bendras ekonomikos išsivystymo lygis, pajamų dydis bei paslaugos kainos, kokybės ir būsimos naudos santykis.
Šio darbo tikslas – remiantis literatūra parengti marketingo tyrimą pagal grožio paslaugas teikiančia įmonę „Stileiva“. Šis darbas parašytas realiai veikiančio grožio salono pavyzdžiu, analizuojant rinkas, kuriose ši įmonė veikia.
Tyrimo objektas – marketingo tyrimo parengimo teoriniai aspektai; grožio paslaugų įmonės „Stileiva“ marketingo tyrimas.
Šiuo metu Lietuvoje yra labai daug įmonių teikiančių kirpyklų, kosmetikos salonų veiklą, tačiau daugelis jų yra mažos ir negali patenkinti vis didėjančių klientų poreikių. Pranašumą čia turi dideli grožio salonai, siūlantys savo klientams daugybę tradicinių ir netradicinių grožio paslaugų, atliekamų naujausių technologijų įranga. Tačiau ir šie salonai susiduria su problemomis, kaip pritraukti daugiau klientų, kaip išlaikyti jau esamus, kaip pristatyti naujas paslaugas, kaip tinkamai pozicionuoti paslaugas bei įgyti konkurencinį pranašumą. Į visus klausimus gali atsakyti detaliai ir kruopščiai parengtas marketingo tyrimas.
Tyrimo uždaviniai. Norint parengti marketingo tyrimą reikia:
• Išanalizuoti įmonės išorinę ir vidinę aplinką;
• Atlikti įmonės SWOT analizę;
• Ją atlikus suformuluoti marketingo tikslus ir uždavinius;
• Pagal įmonės tikslus numatyti marketingo strategiją;
Šiems uždaviniams spręsti buvo panaudoti šie tyrimo metodai:
• Mokslinės literarūros analizė;
• Antrinių duomenų analizė;
• Rinkos tendencijų prognozavimas.
Darbas apima dvi dalis:
Teorinė dalis. Šioje darbo dalyje analizuodama literatūrą išnagrinėjau paslaugų rinką bei jos ypatybes, išanalizavau paslaugų savybes.
Praktinė dalis. Marketingo tyrimo parengimas grožio paslaugų įmonei „Stileiva“. Rengdama šį marketingo planą išanalizavau dabartinę situaciją rinkoje, pristačiau grožio salono „Stileiva“ teikiamas paslaugas, įvertinau aplinkos poveikį įmonės veiklai. Daug dėmesio skyriau klientų ir konkurentų analizei. Nes tik tiksliai įvardyti vartotojų segmentai, konkurentų tikslai, jų privalumai ir trūkumai, gali padėti pasirinkti...
Šį darbą sudaro 7513 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!