1. 7. 1. Anrtinių duomenų rinkimas ............................................................................ 9
1. 7. 2. Pirminių duomenų rinkimas ..........................................................................10
2. ĮMONĖS MARKETINGO TYRIMAS ...............................................................................11
2. 1. Tyrimo objekto aprašymas ir marketingo tyrimo problemos formulavimas ..............11
2. 2. Tyrimo tipo parinkimas ..............................................................................................12
2. 3. Duomenų rinkimo metodo bei formos parinkimas .....................................................12
2. 4. Atrankos būdo parinkimas ir imties dydžio nustatymas .............................................12
2. 5. Duomenų rinkimas ......................................................................................................13
2. 6. Duomenų analizė ........................................................................................................13
2. 7. Hipotezių tikrinimas ...................................................................................................21
2. 8. Išvados ir pasiūlymai ..................................................................................................21
LITERATŪRA ........................................................................................................................22
PRIEDAI ..................................................................................................................................23
ĮVADAS
Marketingo tyrimai padeda organizacijai pažinti aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį. Paprastai sakoma, kad marketingo tyrimas apima vartotojų elgesio ar jų požiūrių analizę, gamybos šakų struktūros tyrinėjimą bei konkurentų įvertinimą. Bet šis apibrėžimas nėra visiškai teisingas. Rinkos specialistui reikia turėti labai daug žinių, o tik nedidelė dalis informacijos yra laisvai prieinama. Todėl marketingas labai priklauso nuo tyrimo pastangų įvairovės. Kuo daugiau atliekama tyrimų, tuo geresnis marketingo specialistų darbas.
Sugebėjimas surinkti tinkamą ir patikimą informaciją sąlygoja galimybę priimti geresnius sprendimus ir laimėti konkurencinę kovą.
Svarbu suvokti įmonės produkcijos vartotojus – jų poreikius, nuomones, elgesį, demografines bei psichologines charakteristikas. Gerai pažinus savo vartotoją, galima sukurti produktų, kurie labiau patenkintų jų poreikius, pateikti produktų ten, kur vartotojai tikisi jų nusipirkti. Vartotojai, gaunantys norimų produktų tinkamoje vietoje, dažnai sutinka mokėti tokią kainą, kurios nori pardavėjas.
Paminėtos aplinkybės priartina mus prie pačio marketingo tyrimo turinio apibrėžimo.
Šio, mūsų atlikto, darbo tikslas – apžvelgti, literatūros šaltiniuose pateiktus, marketingo tyrimų teorinius aspektus bei atlikti įmonės marketingo tyrimą.
Pirmojoje dalyje bus atlikta marketingo tyrimų teorinių aspektų apžvalga, kuri padės suprasti, kas yra marketingo tyrimai, kokia jų kilmė, kur ir kodėl jie naudojami, kokie reikalavimai keliami tyrimams, kokie duomenų rinkimo metodai, kokie yra tyrimų tipai ir t.t.
Antroje dalyje atliksime įmonės X marketingo tyrimą. Bus atlikta įmonės galimybių studija, bei išsiaiškinta, kas yra įmonės teikiamų paslaugų vartotojas, kokie vartotojo paslaugų vertinimo kriterijai bei lūkesčiai, koks tokių paslaugų paklausos ir pasiūlos santykis, kokios įmonės teikiamų paslaugų...
Šį darbą sudaro 4990 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!