1) Problemos simptomai: UAB „Švyturys – Utenos alus“ buvo pastebėta, kad sumažėjo pelnas.
Padidinti UAB „Švyturys – Utenos alus“ pelną.
4) Tiriama problema:
Ištirti reklamos efektyvumą, įvertinti konkurencines kainas, išsiaiškinti kokios priežastys lėmė mūsų produkto paklausos sumažėjimą.
5) Tikslai:
a) Išsiaiškinti, ar vartotojams suteikiama pakankamai informacijos apie mūsų produktą.
b) Išsiaiškinti, ar UAB „Švyturys – Utenos alus“ gaminių kainos ir skonis tenkina vartotojus.
c) Išsiaiškinti vartotojų demografinę sudėtį, naudojant tokius parametru, kaip lytis, amžius.
6) Tyrimo objektas:
Vartotojų informuotumas ir kainos tinkamumas.
2. TYRIMO METODOLOGIJA
a) marketingų tyrimo tipo ir metodo pasirinkimas ir pagrindimas
Šiam tyrimui buvo naudojama vartotojų apklausa – susistemintas informacijos iš respondentų rinkimas.
Tyrimo tipą - personalinę apklausą pasirinkome todėl, kad:
1. tikimasi gauti kuo tikslesnius rezultatus,
2. šis tyrimo būdas leidžia gilintis ir neretai surasti atsakymą į priežastinio ryšio klausimą “kodėl”, išsiaiškinti pirkėjų sprendimus ar veiksmus sąlygojančias priežastis.pvz., kodėl vartotojai vienaip ar kitaip vertina prekę, vienaip ar kitaip elgiasi ir pan.
3. Apklausos tyrimas leidžia gauti informaciją ir padeda atsakyti į klausimą “kaip”. Tai jau ne priežastinio ryšio, bet faktų rinkimo ir konstatavimo klausimas. Mums svarbu sužinoti, kaip pirkėjas vertina sidrą “Kiss”. Be to, mums svarbu, į ką pirkėjai žiūri rinkdamiesi prekę, kada ir kur nusprendžia ją pirkti. Visos šios aplinkybės yra svarbios įvertinant rinkos perspektyvas.
4. Apklausos tyrimas padeda atsakyti į klausimą “kas”. Tai faktų rinkimo ir ateities numatymo klausimas. Mums, kaip tyrėjams, yra svarbu ir būtina žinoti, kas mūsų veiklos rinkoje vyks ateityje, kokio tipo gyventojų grupės taps svarbiausiais sidro “Kiss” pirkėjais.
b) imties dydžio nustatymas ir pagrindimas
Pagal respondentų atrinkimą naudojome ištisinio tyrimo būdą, t.y. į tyrimą įtraukta visa tiriamų objektų visuma. Tiriamosios visumos mes nenustatinėjome nei pagal geografinį, nei pagal demografinį, nei pagal vartojimo kriterijų. Ją mes paėmėme atsitiktinai. Tyrime dalyvavo tik fiziniai asmenys, sidro “Kiss” vartotojai.. Naudojome filtruojantį klausimą. “Ar Jūs mėgstate “Kiss””? Jei šio gėrimo respondentas nemėgsta, jis gali neatsakinėti į toliau pateiktus klausimus.
c) Klausimyno sudarymo metodo pasirinkimas, klausimų...
Šį darbą sudaro 1457 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!