2.1. Įmonės perspektyvų tyrimas ir vertinimas...........................................16
2.2. Įmonėje atliekami rinkos tyrimai.........................................................17
IŠVADOS...........................................................................................................19
LITERATŪRA...................................................................................................20
ĮVADAS
Temos aktualumas:
Viena pagrindinių paskutiniojo dešimtmečio ekonomikos augimo priežasčių – prekių ir paslaugų teikimo sektoriaus plėtra. Siekiant išsilaikyti rinkoje, įmonei nebepakanka vartotojams siūlyti vieną konkrečią paslaugą ar prekę, todėl įmonėse vis dažniau
taikoma susijusių paslaugų diegimo strategija. Ji didina įmonės pranašumą prieš konkurentus,
formuoja gerą įmonės ir jos paslaugos vardą klientų sąmonėje, sukuria klientams patrauklų prekinį ženklą bei dvigubina įmonės gaunamą pelną. Tam yra būtinas rinkodaros planavimas, kuris prasideda nuo įmonės veiklos pagrindų ir esminių tikslų nustatymo: misijos, vizijos ir strateginio plano. Nuosekliai įgyvendindama rinkodaros valdymo procesą, įmonė gali gerinti paslaugos kokybę, geriau nei konkurentai išsiaiškinti ir patenkinti net išskirtinius vartotojų poreikius.
Šiame darbe pateikiamas rinkodaros veiklos vertinimo pavyzdys įmonėje UAB,,MBR parduotuvių ir restoranų įranga”. Ši įmonė verčiasi visuomeninio maitinimo ir parduotuvių įrangos didmenine ir mažmenine prekyba.
Darbo tikslas :
išnagrinėti rinkodaros veiksnius tiriamojoje įmonėje. Apibūdinti įmonės situaciją, jos vietą bei asortimentą. Pateikti įmonės rėmimo politiką, atskleisti įmonėje atliekamus rinkos tyrimus.
ĮMONĖS VERSLO ORIENTACIJA
Ši įmonė įsikūrė prieš 13 metų, 1992 metais, ir pradėjo savo veiklą nedideliame biure Vilniuje. Šiai dienai “MBR parduotuvių ir restoranų įranga” turi savo filialus Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, St. Peterburge, Kaliningrado srityje, Latvijoje ir Estijoje.
AB UAB „MBR parduotuvių, restoranų įranga“ verčiasi visuomeninio maitinimo ir parduotuvių įrangos didmenine ir mažmenine prekyba. Jos rinkos segmentas yra gan specifinis ir siauras: kavinės, restoranai, prekybos tinklai, picerijos ir kt. Įmonė importuoja prekes iš užsienio šalių (pagrinde tai ES šalys) ir perparduoda jas vietiniams ir užsienio (NVS šalys, Estija, Latvija, Lenkija) pirkėjams.
Šiuo metu įmonė gali pasiūlyti net virš 70 000 pavadinimų įvairios įrangos, pradedant nuo pačių paprasčiausių įrengimų, pvz., viryklių, iki pačių sudėtingiausių, pvz., konvekcinių, picos krosnių ir pan.
UAB “MBR parduotuvių ir restoranų įranga” atstovauja tokius žymius gamintojus kaip Hallde (daržovių pjaustymo ir smulkinimo įrengimai), Lamber (indaplovės), Granuldisk, pristatantį visiškai naują gamybos inventoriaus plovimo koncepciją, MKN, vieną iš lyderių Europos...
Šį darbą sudaro 3956 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!