(Data)
Vilnius 2009
ĮVADAS
Kartu su įstojimu į Europos sąjunga, Lietuva tapo ES bendrosios rinkos dalimi. Neabejotina, jog šis valstybės žingsnis sukūrė palankias sąlygas tolesnei verslo plėtotei šioje didžiausioje pasaulio rinkoje. Priklausymas didelei rinkai ne tik sukuria prielaidas ekonomikai augti, bet ir kelia didelius reikalavimus įmonių veiklai. Šiuo metų verslo steigimas Lietuvoje – viena iš priemonių, įgalinančių, pasinaudoti bendrosios rinkos teikiamomis galimybėmis.
Kiekvienos įmonės, dirbančios rinkos ekonomikos sąlygomis, veiklos efektyvumas priklauso nuo pasirinktų rinkodaros strategijų. Kuo efektyvesne įmonės rinkodara, tuo didesnio pelno galima tikėtis. Pelno siekis yra kiekvieno verslininko vienas iš svarbiausių įmonės veiklos tikslų. Todėl prieš steigiant įmonę yra tikslinga kruopščiai įvertinti veiklą per tam tikrą laikotarpį. Tokiu būdų, verslininkas galėtu išvengti nuostolių, bei pakoreguoti įmonės veiklą, įvertinus situaciją. Taigi šiame darbe ir siekiama sukurti įmonės rinkodaros veiklos planavimą. Taip sumažinsime verslo riziką ir išvengsime neigiamų pasekmių.
Pasirinkta įmonė yra uždaroji akcinė bendrovė „Dalijanas“.
Šio darbo tikslas yra sudaryti UAB „Dalijanas“ rinkodaros veiklos planą.
Tikslui pasiekti numatyti tokie uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą rinkodaros veiklos planavimo klausimais.
2. Išnagrinėti UAB „Dalijanas“ veiklos kryptis, misiją ir tikslus.
3. Įvertinti UAB „Dalijanas“ verslo perspektyvas (SSGG).
4. Nustatyti UAB „Dalijanas“ Lietuvos rinką, tikslinę rinką ir rinkodaros strategiją.
5. Nustatyti vartotojų elgesio faktorius turinčius įtakos įmonės prekių pirkimui.
6. Parinkti rinkodaros komplekso elementus tikslinei rinkai.
Šio tyrimo objektas yra UAB „Dalijanas“ rinkodaros veikla.
1. ĮMONĖS RINKODAROS PLANAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI
1.1. Įmonės rinkodaros planavimo proceso esmė
Kiekvienoje įmonėje atliekama daugybė funkcijų, kurios visiškai ar bent iš dalies priskiriamos marketingui. Įmonės kuria ir tobulina prekės, reguliuoja jų kainas, parduoda jas pačios arba per partnerius. Įmonės planavimas leidžia susieti ir suderinti įvairius veiksmus į vieningą visumą ir taip pasiekti geresnį bendra rezultatą.
Planavimo proceso metų stengimąsi kuo geriau tuos išteklius paskirstyti. Išteklių paskirstymas yra dvejopas:
1. Paskirstymas tarp veiklos rūšių;
2. Išdestymas laike.
Dėl šių dvejų planavimo reikalavimų nepaisymo kartais nukenčia netgi labai sėkmingai savo veiklą plėtojančios įmonės. V. Pranulis teigia, jog įmonė planuodama bando aprėpti ilgą...
Šį darbą sudaro 6192 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!