(Data)
Kaunas 2007
ANOTACIJA
Almonaitytė, Eglė. / Žemaitytė, Vidmantė. UAB “Koopecijos aruodai” rinkodaros veiklos planas./ Darbo vadovė Doc. B.Alborovienė. Kooperacijos kolegija Kauno skyrius. – Kaunas 2007.
UAB „Kooperacijos aruodai“ užsiema maisto prekių gamyba ir prekyba. Šia produkcija yra prekiaujama 26 Lietuvos rajonuose, taip pat Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Nidoje.
Darbo objektas – UAB “Kooperacijos aruodai” rinkodaros plano parengimas. Problema – bendrovė neieško naujų galimybių ir nesupranta savo tikrųjų klientų.
Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą.Darbo uždaviniai: išanalizuoti mokslinę literatūrą ir pateikti svarbiausius teorinius teiginius ir sprendimus analizuojama tema; apibrėžti įmonės misiją, viziją ir tikslus; atlikti įmonės verslo aplinkos analizę, atlikti SSGG analizę ir perspektyvų tyrimą; atlikti vartotojų apklausą; atlikti įmonės produkcijos ir paslaugų vartotojų segmentavimą, apibrėžti įmonės tikslinę rinką; parengti UAB “Kooperacijos aruodai” rinkodaros planą. Darbo metodas – aprašomasis, mokslinės literatūros analizė.
ĮVADAS
Įmonės veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti yra skiriamos įmonės pastangos, kurios įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais. Jie yra susiję su vartotojui parduodama preke, jos kaina ir kokybe.
Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių ir sparčiai besiplėtojančių sferų.
Darbo objektas - UAB “Kooperacijos aruodai” rinkodaros plano parengimas.
Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir parengti rinkodaros planą.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą ir pateikti svarbiausius teorinius teiginius ir sprendimus analizuojama tema.
2. Apibrėžti įmonės misiją, viziją ir tikslus.
3. Atlikti įmonės verslo aplinkos analizę, atlikti SSGG analizę ir perspektyvų tyrimą.
4. Atlikti vartotojų apklausą.
5. Atlikti įmonės produkcijos ir paslaugų vartotojų segmentavimą, apibrėžti įmonės tikslinę rinką.
6. Parengti rinkodaros planą.
Darbe naudojami metodai – tai mokslinės literatūros analizė, aprašomasis metodas naudojamas siekiant aprašyti esamą įmonės situaciją. Įmonės verslo mikro ir makro analizė, anketinė apklausa.
1. Rinkodaros aplinkos elementai
Rinkodaros aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams. Rinkodaros aplinką sudaro mikroaplinka ir makroaplinka.
Makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės rinkodaros...
Šį darbą sudaro 4598 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!