Diplominiai darbai

Įmonės E-rinkodaros strategija

10   (1 atsiliepimai)
Įmonės E-rinkodaros strategija 1 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 2 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 3 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 4 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 5 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 6 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 7 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 8 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 9 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 10 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 11 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 12 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 13 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 14 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 15 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 16 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 17 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 18 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 19 puslapis
Įmonės E-rinkodaros strategija 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Transportas – tai ūkio šaka, kuri apima krovinių ir keleivių gabenimą įvairiomis transporto priemonėmis. Ekonominiu požiūriu transportas yra esminis gamybos proceso elementas. Pervežimo paslauga ekonomine prasme nėra visiškai užbaigta tol, kol ji nėra pristatyta galutiniam vartotojui. Todėl transporto darbuotojas, kuris gabena pervežimo paslaugas iš gamybos punkto į vartojimo punktą, atlieka naudingą gamybinį darbą.
• visų pirma, Internetas - nauja bendravimo priemonė, veikianti pagal komunikacinį principą "daugelis - daugeliui". Be to, Internetas yra hipertekstinė informacijos pateikimo priemonė, ryškiai besiskirianti nuo tradicinių masinės informacijos priemonių savo interaktyvia prigimtimi ir lankstumu.
• antra, Internetas - globali virtuali elektroninė rinka, neturinti jokių teritorinių ar laiko apribojimų, leidžianti vykdyti virtualų prekių pirkimą - pardavimą, ir žymiai praplečianti firmų galimybes.
Darbo autoriaus nagrinėjama tema yra aktuali tuo, kad Lietuvai siekiant tapti Europos Sąjungos (ES) nare, atsižvelgiant į ES nuostatas, turi būti maksimaliai išnaudotos informacinių sistemų panaudojimo transporto įmonės marketinge galimybės.
Pirmoje darbo dalyje autorius nagrinėja informacinių technologijų panaudojimą marketingo srityje organizavimo teorinius aspektus remiantys transporto vadybos bei logistikos teorija nagrinėjami transporto įmonės darbo informatizacijos bei elektroninio marketingo panaudojimo vadybinės problemos bei taikomos teorinio modeliavimo metodais ieškant iškeltų problemų sprendimo.
Antroje darbo dalyje analizuojamos galimybės įdiegti teorinių tyrimų rezultatus jau veikiančioje transporto įmonėje UAB “MG logistics”. Darbo autorius nagrinėja šios įmonės veikla bei pateikia savo pasiūlymus kaip spręsti šios įmonės marketingo problemas panaudojant informacines technologijas.
Darbo pabaidoje pateikiamos pagrindinės teorinės ir praktinės išvados bei pagrindinių informacinių sistemų panaudojimo transporto įmonės marketingo strategijoje organizavimo problemų sprendimo būdai bei metodai.
Mokslinės problemos ištyrimo lygis. Pažymėtina, kad darbe nagrinėjama mokslinė problema Lietuvoje beveik netyrinėta. Kai kuriuos šios problemos veiklos aspektus analizuoja A. Garalis [ p. 7], V. Petraškevičius [ ], P. Moščinskas [ ], A. V. Rutkauskas [ ] savo moksliniuose darbuose. Nors į kai kurias atskiras sudedamąsias šiame darbe iškeltos problemos dalis minėti autoriai gilinasi, tačiau trūksta tyrimų, kuriuose būtų integruotai nagrinėjamas informacinių technologijų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 15159 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1. E-rinkodaros strategija transporto įmonėje 4
  • 1.1. Informaciniai rinkodaros veiklos procesai, jų valdymas 4
  • 1.2. Šiandieninės marketinginės veiklos ypatumai, jų atspindys informacinėje sistemoje 7
  • 1.3. Elektroninio marketingo pagrindai transporto įmonėje 8
  • 1.4.E- rinkodaros strategija 10
  • 2. Transporto įmonės reklama internete 12
  • 2.1. Baneriai (reklaminė antraštė) 12
  • 2.1.1. Baneris (reklaminė antraštė), kaip marketingo internete elementas 12
  • 2.1.2. Banerių platinimo būdai 15
  • 2.1.3. Banerio efektyvumas 16
  • 2.1.4. Banerių mainų tarnybos (reklaminiai tinklai) 17
  • 2.1.5. Banerinės marketingo efektyvumas 17
  • 2.1.6. Baneris kaip įvaizdžio marketingo priemonė 18
  • 2.2.2. Transporto įmonės įvaizdžio kūrimas elektroninio pašto pagalba 21
  • 2.2.3. Vartotojų reakciją į elektroniniu paštu siunčiamas reklamines žinutes 22
  • 2.3. E-strategijos tobulinimas 24
  • 2.3.1. Transporto įmonės apibūdinimas 24
  • 2.3.2.Veiklos organizavimo analizė 26
  • 2.3.3. Veiklos kontrolės analizė 28
  • 2.4. Transporto įmonės informacijos aprūpinimas 29
  • 3. Vartotojų aptarnavimo informatizacijos pagrindimas 29
  • 3.1. Klientų aptarnavimo informacinė sistema 31
  • 3.1.1. Užsakymų priėmimo informatizacijos veiksnys ir jo įtaka įmonės marketingui 34
  • 3.1.2. Transporto ir informacijos ryšys 35
  • 3.2. Ekspedicinės veikios problemos UAB “MG logistics” valdymo sistemose bei jų sprendimo būdai 37
  • 3.2.1. Informacinė sistema, jos poveikis ekspedicinės įmonės konkurencingumui 43
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 47
  • NAUDOTI PAGRINDINIAI INFORMACIJOS ŠALTINIAI 49
  • Šaltiniai internete 51

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
51 psl., (15159 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros diplominis darbas
  • 51 psl., (15159 ž.)
  • Word failas 447 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt