Paradoksalu, tačiau rinkodaros principų paskaitų metu nagrinėjamas marketingas, kurio sąvoka yra platesnė nei rinkodaros. Tokio alogizmo atsiradimo priežastis glūdi bandyme sulietuvinti sąvoką, kuri sukurta JAV tik 20 a. viduryje susiformavusiam objektui įvardinti ir daugelyje pasaulio šalių vartojama neverčiant, greta kitų, taip pat neverčiamų, mokslų pavadinimų.
Todėl šiame darbe, stengiantis nedaryti klaidų marketingo, kaip mokslo, atžvilgiu ir tuo pat metu neignoruoti valstybinės kalbos normų, dažniau vartojama sąvoka marketingas, o rinkodara, kur įmanoma, vartojama siaurąja, taigi, neprieštaraujančia marketingui, prasme.
Pagrindinis darbo tikslas – atlikti įmonės ženklo “Sarma” marketingo komunikacijos analizę.
Todėl pirmoje dalyje teoriškai apžvelgiamos pagrindinės marketingo dalys: marketingo aplinka, marketingo kompleksas, rinkos samprata, konkurencija, segmentavimas, tikslinės rinkos ir pozicionavimas. Pagrindas šiai teorinei santraukai, be abejo, yra mokslinės marketingo literatūros analizė bei rinkodaros principų paskaitų medžiaga.
Antroji, aprašomoji dalis skirta supažindinimui su kompanija, kuriai priklauso „Sarmos“ prekinis ženklas. Ir čia neišvengiamai susidurta su sąvokų vartojimo problema. Dėl savininkų kaitos įmonės „Sarma“ nebeliko. Tačiau liko parduotuvių tinklas „Sarma“. Ar dabar „Sarma“ yra įmonės, ar prekinis ženklas, klausimas lieka atviras, todėl, priklausomai nuo konteksto, vartojami abu variantai.
Trečioje, analitinėje dalyje visas teorinis trafaretas pritaikomas konkretaus „Sarmos“ įmonės ženklo marketingo komunikacijos analizei. Juk neretai („Sarmos“ atveju taip pat) naujas verslas žengė pirmuosius žingsnius be jokio teorinio užnugario, vedinas atsitiktinumų ir jaunatviško entuziazmo, todėl faktinių rezultatų ir priemonių, panaudotų jiems pasiekti, palyginimas su teorija yra įdomus ir naudingas kol kas tik teorija užsiimantiems studentams.
Tačiau analizė, pasikliaujanti tik teorine medžiaga ir antriniais duomenų šaltiniais, būtų sausoka, mažiau įdomi ir tam tikra prasme išvestinė. Siekiant ją paįvairinti buvo atliktas marketingo tyrimas – stebėjimas, kurio atlikimą sąlygojo parduotuvių tinklo “Sarma” klientų nuomonės ir atsiliepimai internete. Jis aprašytas ketvirtojoje darbo dalyje. Tyrimo nereikėtų pervertinti ir į jį žiūrėti pernelyg rimtai. Jo rezultatas nebuvo būtinas analizės bendram vaizdui. Tačiau jo atlikimas buvo puikus “žaisdami mokomės” strategijos pritaikymas nagrinėjant realią problemą.
Visgi darbas nebūtų pilnavertis, jei baigtųsi tik...
Šį darbą sudaro 10574 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!