Vadovė:......................................
____________________________________________________
(vadovo mokslinis laipsnis, vardas, pavardė)
Vilnius, 2008
ANOTACIJA
Autorius: Indrė Kurovskienė
Baigiamojo darbo pavadinimas: AB turizmo organizatoriaus „Rojaus kampelis“ reklamos specifika Europos Sąjungos šalyse
Diplominiame (baigiamajame) darbe analizuojama reklamos samprata ir reikšmingumas, įvertinama reklamos poveikio vartotojams aspektai. Išanalizuoti ir susisteminti Lietuvos autorių teoriniai darbai nagrinėjantys reklamą. Ištyrinėta turizmo produkto reklamos galimybės Lietuvoje ir Europos Sąjungoje.Darbe analizuojami, tarptautinę reklamą reguliuojantys norminiai aktai ir kiti dokumentai.Susipažindinama su Lietuvos turizmo plėtros perspektyvomis, išnagrinėti esama situaciją turizmo sferoje taip pat pateikta užsieniečių nuomonė apie Lietuvą.Palyginta turizmo situacija Lietuvoje su Baltijos šalimis ir Rytų Europos šalimis.
ĮVADAS
Darbo aktualumas - gyvename margame reklamos pasaulyje ir norime to ar ne, daugiau ar mažiau jaučiame jos poveikį. Ar tas poveikis efektyvus, kokia reklama vykusi , o kokia ne, kaip ji keičia vartotojo elgseną, galime tik spėlioti. Todėl reikia išsamiau susipažinti su reklamos turiniu ir pasirinkti kuo efektyvesnes skleidimo priemones ir būdus, susipažinti su reklamos procesu ir jos poveikiu vartotojams.
Šiuolaikinė reklama atspindi naujausias technikos galimybes. Jos įdėjoms realizuoti naudojamos pačios pažangiausios komunikacijos technologijos, geriausi poligrafijos laimėjimai. Reklamos teksto ir vaizdo kūrime dalyvauja įvairiausių profesijų specialistai, naudojamos pačios naujausios medžiagos ir įrengimai.
Reklama apima beveik visas gyvenimo sritis , nors didžiausias vaidmuo yra skiriamas komercinei reklamai, kuri padeda realizuoti pagamintą, gaminamą ar būsimą produktą – prekę, paslaugą įdėją.
Kiekvieną dieną atsiranda naujų prekių ir paslaugų, bei jų modifikacijų, surandančių perpildytoje prekių ir paslaugų rinkoje. Ne tik paprastam vartotojui, bet ir specialistui sunku susivokti toje pavadinimų jūroje
Aktyvios rinkos sąlygomis, reklama tampa vienu svarbiausių veiksnių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius, ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais.
Reklamos pagalba siekiama padidinti ar išlaikyti prekybos įmonės ar tam tikrų joje realizuojamų prekių apyvartą, supažindinti su naujomis prekėmis, ar naujai atidaryta parduotuve, informuoti apie kainų sumažinimą ir t.t.
Reklama realizuojama remiantis reklamos davėjo, vartotojo ir visais visuomenės tarpusavio interesais. Ji padeda vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams....
Šį darbą sudaro 26984 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!