Reklama šiandien labai aktyviai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Kiekvienas iš mūsų su reklama susiduriame kiekvieną dieną, kiekvieną minutę. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien pasiekia mus namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, vairuojant automobilį, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose. Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama, tačiau skirtingai supranta ir vertina.
Aktualumas – šiuo metu reklama tapo būtinu mūsų gyvenimo atributu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Reklama palengvina vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams ir platiems vartotojų sluoksniams. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertina reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiai plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Tad manome, kad šiuo metu reklamos efektyvumas yra aktuali tema.
Šiame darbe yra pateikti pagrindiniai reklaminės kampanijos organizavimo principai.
Pirmoje darbo dalyje apibūdinome reklamą, jos sampratą bei trūkumus. Antroje dalyje – trumpai pateikėme reklamos efektyvumo įgyvendinimo etapus, sukuriant efektyvią reklamą, o trečioje darbo dalyje – prekybos centrų „MAXIMA“ ir „IKI“ reklamos efektyvumo lyginamoji analizė.
Mūsų tyrimo tikslas - išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių „MAXIMA“ ir „IKI“ prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą (kokį įspūdį paliko matyta/girdėta reklama) bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją.
• Ištirti reklamos reikalingumą;
Tyrimo objektas: „MAXIMA“ ir „IKI“ reklama, jos efektyvumas ir poveikis vartotojų nuomonei bei apsisprendimui.
Tyrimas buvo vykdomas pagal tokią rinkodaros tyrimo proceso schemą:
1. apibrėžta informacija, kuri reikalinga atliekant tokio pobūdžio tyrimą;
2. informacijos šaltinių paieška;
3. pasirinktas duomenų rinkimo metodas: vartotojų apklausa – anketavimas.
Pasirinkome šį duomenų rinkimo metodą, nes „tai universalus metodas, kuriuo galima gauti informaciją apie individo elgesį, jo realius poelgius praeityje bei dabartiniu metu ir apie jo ketinimus ateityje“(Molienė O.G, 2004).
4. surinkti duomenis;
5. išanalizuoti ir apdoroti gautus duomenis;
6. išvados.
Tyrimo metodai: 1. internetinė apklausa;
2. statistiniai duomenų apdorojimo...
Šį darbą sudaro 7450 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!