Reklama – visų pirma tai informacija apie prekes, paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas.
Reklamą galima būtų apibrėžti ir taip: Reklama – tai nesuasmeninta, apmokama, turinti įtikinti įtikinimo elementų, įvairiomis priemonėmis skleidžiama žinomo reklamos užsakovo informacija apie prekes, paslaugas, idėjas, siekiant jas parduoti.
Reklama vartotoją informuoja, kviečia, ragina pirkti ir vartoti, turėdama pagrindinį tikslą – parduoti prekę. Reklamos veikla yra labai plati. Ji apima beveik visas žmogaus veiklos sritis.
Viena iš reklamos veiklos šakų – prekybos reklama. Prekybos reklama labai paplitusi, geriausiai matoma, su ja dažniausiai susiduriame kasdieniame gyvenime (1.p 34-35).
Šio darbo pirmoje dalyje apibūdinsiu reklamą, jos tikslus, bei jos poveikį vartotojams. Antroje dalyje (praktinėje) – pateiksiu prekybos centro „MAXIMA LT“ reklamos poveikio vartotojų sprendimams analizę.
Pagrindinis tyrimo tikslas – išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių „MAXIMA“ prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją.
Uždaviniai:
1. Pateikti reklamos esmę bei ypatumus;
2. Sudaryti anketą bei apklausti žmones, išanalizuoti ir apdoroti gautus duomenis;
3. Išsiaiškinti kokį poveikį žmonėms daro prekybos centro reklama;
4. Pateikti išvadas;
1. REKLAMOS RAIDA
Šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neišsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo. Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas didėja arba gali didėti sparčiau negu gyventojų perkamoji galia, reklama tampa vienu svarbiausių faktorių norint pritraukti kuo daugiau klienttų, formuoti jų poreikius ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais. Kartu reklama tampa ir viena veiksmingiausių konkurencijos priemonių prieš konkuruojančias įmones, kurios teikia panašias paslaugas ir siekia panašių tikslų (2 p.7).
Jau senovės romėnai suprato, kad reklamai išleisti pinigai atsiperka. Kaip liudija archeologiniai kasinėjimai Viduržemio jūros šalyse, įvairiomis formomis buvo reklamuojami amatai ir politikų rinkimai. Tuo metu egzistavo trys pagrindinės reklaminės veiklos formos - prekinis ženklas, iškaba ir miesto šauklys.
Pompėjos kasinėjimai rodo, kad ant sienų, prie įėjimų į parduotuves, buvo užrašai apie parduodamas prekes....
Šį darbą sudaro 4816 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!