Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas. Nagrinėjant jos sąvoką, randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, psichologijos, ir estetikos klausimus. Norint sumaniai naudotis reklama, būtina žinoti jos prigimtį, ir funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje.
Reklama apibrėžiama ir kaip ekonominė kategorija. Planingai naudojama kaip informacijos priemonė, reklama tampa tarpininku tarp gamybos, cirkuliacijos ir vartojimo sferų.
Reklamą galima apibrėžti kaip trumpą, emocionaliai nuspalvintą informaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus, kad paskatinti juos atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekių ir paslaugų įsigijimu. Reklama realizuojama remiantis reklamos davėjo, vartotojo ir visos visuomenės tarpusavio interesais. Ji palengvina vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams ir platiems vartotojų sluoksniams. Reklama taip pat padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, politiniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Ji susijusi su visuomenės nuomonės formavimu. Reklama yra daugiafunkcinė veikla su daug tikslų gali būti siekiama jos pagalba.
Tyrimo problema – ar reklama skatina žmones pirkti prekes ar naudotis paslaugomis?
Tyrimo objektas – reklamos skleidimo priemonės.
Tyrimo tikslas – atskleisti reklamos skleidimo priemonių poveiki prekių ar paslaugų pasirinkimui.
Tyrimo uždaviniai:
1. Pateikti reklamos skleidimo priemonių pagrindinius aspektus.
2. Pateikti reklamos įtaką žmonių pasirinkimui.
Tyrimo metodai:
1. Literatūros šaltinių analizė;
2. Anketinė apklausa;
3. Pirminių duomenų sisteminimas ir analizė;
Darbe atskleistos šios profesinės kompetencijos:
1. Gebėjimas naudotis informacijos šaltiniais;
2. Gebėjimas analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis;
3. Gebėjimas priimti sprendimus;
4. Bendrųjų gebėjimų ugdymas.
1. REKLAMOS ESMĖ, VEIKLOS SRITYS
1.1 Reklamos samprata ir esmė
Reklama – visų pirma tai informacija apie prekės, paslaugas, jų ypatybes ir realizavimo formas, apie firmas, kurios gamina arba parduoda tas prekes ir paslaugas. Reklama yra viena iš komunikacijos formų.
Reklamą galima bųtū apibrėžti ir taip: Reklama – tai nesuasmeninta, apmokama, turinti įtikinimo elementų, įvairiomis priemonėmis skleidžiama žinomo reklamos užsakovo informacija apie prekes, paslaugas, idėjas, siekiant jas parduoti.
Svarbiausi reklamos esmę apibūdinantys bruožai yra šie:
Reklama yra mokama komunikacijos forma. Reklamos užsakytojas už reklamą moka reklamos agentūrai, reklamos gamintojui ar reklamos skleidėjui.
Reklamos užsakytojas yra žinomas. Užsakovas dažniausiai save įvardija, pristato, arba...
Šį darbą sudaro 4336 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!