Baigiamojo darbo baigimo data 2006 m. vasario 6 d.
1. Susipažinti su reklamos savybėmis, reklamos privalumais ir trūkumais.
2. Išanalizuoti reklamos funkcijas, tipus ir tikslus.
3. Išsiaiškinti kokie pagrindiniai reklamos veiksniai daro įtaką vartotojams.
4. Apklausti vartotojus ir sužinoti jų nuomonę apie reklamą, jos daromą poveikį.
5. Pasiūlyti reklamos tobulinimo galimybes.
1 6. Baigiamajame darbe pademonstruoti profesines kvalifikacijas (demonstruotinų profesinių kompetencijų sąrašas pateikus šios užduoties priede).
7. Baigiamąjį darbą ginti pateikti įrištą, rinktą kompiuteriu, spausdintą spausdintuvu.
8. Diplominio projekto sandara:
Antraštinis lapas
Baigiamojo darbo anotacijos lietuvių ir anglų kalbomis.
1 ĮVADAS
1. Reklamos samprata ir teoriniai aspektai
1.1. Reklamos proceso sudėtis, funkcijos, tipai ir tikslai
1.2. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimo kryptys
1.3. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai
1.4. Žmogaus psichinių procesų pažinimas reklamoje
2. REKLAMOS POVEIKIO VARTOTOJAMS ANALIZĖ
2.1. Reklamos svarba ir poveikis vartotojams
2.2. Svarbiausių reklamos priemonių poveikis vartotojams
2.3. Pagrindiniai psichologiniai reklamos poveikio aspektai vartotojams
2.4. Psichinių procesų poveikis vartotojams
3. REKLAMOS POVEIKIO TOBULINIMAS
3.1. Reklamos priemonių tobulinimas
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI
LITERATŪRA.
1 ŽODYNAS
PRIEDAI
PRIDEDAMA. Demonstruotinų profesinių kompetencijų sąrašas.
Baigiamojo darbo vadovas doc. dr.
(parašas) (vardas, pavardė)
BAIGIAMOJO DARBO UŽDUOTIES PRIEDAS
Baigiamajame darbe ir jo gynimo metu pademonstruoti šias profesines kompetencijas:
Verslo vadyba
specializacija – Rinkodaros vadyba
Veiklos sritis
Profesinė kompetencija
Įmonės kūrimas
Gebėti vertinti verslo aplinką ir savo galimybes
(15- 16 psl.)
Gebėti suprasti verslą kaip sistemą (10-12 psl.)
Rinkos tyrimas
Mokėti naudotis informaciniais šaltiniais (8-35 psl.)
Gebėti analizuoti, sisteminti ir vertinti tyrimų duomenis (37- 53 psl.)
Gebėti priimti sprendimus (56-58 psl.)
Įmonės (padalinio) veiklos planavimas
Gebėti įvertinti esamą įmonės (padalinio) veiklą
(41 psl.)
Mokėti sudaryti įmonės planus (12-13 psl.)
Įmonės (padalinio) veiklos organizavimas pagal verslo pobūdį
Gebėti užtikrinti veiklos kokybę (17-20 psl.)
Vadovavimas darbuotojams
Gebėti suvokti darbuotojų vaidmenį įmonėje
(41 psl.)
Mokėti bendrauti ir bendradarbiauti (12-13 psl.)
Verslo būklės kontrolė
Gebėti kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją (16-20 psl.)
Verslo plėtra
Gebėti valdyti pokyčius (26-55 psl.)
Rinkodaros vadyba
Gebėti tirti rinką rinkodaros komplekse
(15, 37-57 psl.)
Gebėti priimti sprendimus (54-57 psl.)
Diplomantas
ANOTACIJA
Autorius:
Baigiamojo darbo pavadinimas: Reklamos poveikio vartotojams analizė.
Diplominiame (baigiamajame) darbe įvertinti reklamos poveikio vartotojams aspektai. Išanalizuoti ir susisteminti Lietuvos ir užsienio autorių teoriniai darbai analizuojantys reklamą. Nustatytos reklamos priemonės, įtakojančios vartotojus. Atliktas vartotojų tyrimas padėjo nustatyti reklamos poveikį...
Šį darbą sudaro 14923 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!