Darbo uždaviniai.
• Identifikuoti pasirinktos situacijos problemą;
• Išsikelti kiekybinio ir kokybinio tyrimo problemą, tikslą, uždavinius ir hipotezes;
• Išsirinkti kiekybinio ir kokybinio tyrimo duomenų rinkimo metodą;
• Išanalizuoti gautus apklausų duomenis;
• Pateikti rekomendacijos socialinės veiklos poveikiui tobulinti.
Socialinė reklama visuomenėje atlieka gražų ir pilietiškumą puoselėjantį darbą. Ji skatina atsisakyti žalingų įpročių, mylėti vaikus, padėti kitiems. Visi socialiniai įvykiai daugumos būna palaikomi, tačiau kuo toliau tuo labiau viskas tampa komerciška ir praranda savo grožį. Taip yra, nes su ne maža dalimi reklamos būna persistengiama ir tai neigiamai veikia aplinkinius. Dažniausiai socialinės reklamos poveikis būna šokiruojantis, tačiau tai aptarsime šiame kursiniame darbe.
Darbo tikslas. Įvertinti socialinės reklamos poveikį.
Darbo uždaviniai.
• Pateikti rekomendacijos socialinės veiklos poveikiui tobulinti.
Situacijos analizė. Socialinės reklamos poveikis ne retai būna ganėtinai šokiruojantis, todėl visuomenėje atsiranda nepasitenkinimų. Nors socialinė reklama ir turėtų būti gėrio ir pilietiškumo nešėja, tačiau šiuo metu kai kurios socialinės akcijos daug kam atrodo nepatikimos ir pasitikėjimas jomis po truputėlį dingsta. Vienas pavyzdys būtų garsiai nuskambėjusios ne kokios reputacijos Kraujo akcijos, kurios ne retai papuola į skandalingas situacijas, dėl nelegaliai pardavinėjamo kraujo į užsienio šalis. Tokiais atvejais ir gimsta žmonių nepasitikėjimas kraujo donorystės centrais. O Lietuvoje kraujo donorų vis dar trūksta. Tačiau Lietuva turi ir didelio pripažinimo sulaukusių socialinių akcijų, kurios pasiekia tikrai puikių rezultatų, pavyzdžiui : ,,Išsipildymo akcija“. Tai viena ryškiausių Lietuvoje matomų akcijų, kurios tikslai pasirūpinti vaikais, tikrai kilnūs. Visa tai reklamuodami organizatoriai šiek tiek persistengia, nepagalvodami apie galima reklamos poveikį žmonėms, kuris dažnai būna šokiruojantis.
Problemos identifikavimas. Socialinės reklamos poveikio problemos labai siejasi su situacijos analizėje paminėtomis socialinių akcijų problemomis, nes iš jų gimsta visos toliau sekančios problemos.
Išsikėlėme pagrindines šio darbo problemas, tai:
• Neigiamas socialinės reklamos įvaizdis (nepasitikėjimas socialine veikla).
• Šokiruojantis socialinės reklamos poveikis.
2. tyrimų dizainas
2.1. Kokybinio tyrimo problema, tikslas, uždaviniai ir hipotezės
Siekiant pagerinti socialinės reklamos poveikį, išsikėlėme kokybinio tyrimo problemą – socialinės reklamos sudarytas neigiamas įvaizdis žmonijai. Šio tyrimo pagrindinis tikslas išsiaiškinti, kokia socialinė reklama galėtų pakeisti žmonių nuomonę apie jau sudarytą klaidingą įvaizdį.
Iškelti kokybinio tyrimo uždaviniai:
• Išsiaiškinti kur pateikiama socialinė reklama dažniausiai atkreipia dėmesį;
• Išsiaiškinti kas suteiktų tyrimo respondentams pasitikėjimo socialine reklama;
•...
Šį darbą sudaro 2928 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!