Kursiniai darbai

Socialinės reklamos poveikio vertinimas

10   (1 atsiliepimai)
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 1 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 2 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 3 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 4 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 5 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 6 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 7 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 8 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 9 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 10 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 11 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 12 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 13 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 14 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 15 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 16 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 17 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 18 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 19 puslapis
Socialinės reklamos poveikio vertinimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas






Darbo uždaviniai. 
• Identifikuoti pasirinktos situacijos problemą;
• Išsikelti kiekybinio ir kokybinio tyrimo problemą, tikslą, uždavinius ir hipotezes;
• Išsirinkti kiekybinio ir kokybinio tyrimo duomenų rinkimo metodą;
• Išanalizuoti gautus apklausų duomenis;
• Pateikti rekomendacijos socialinės veiklos poveikiui tobulinti.

Ištrauka

Socialinė reklama visuomenėje atlieka gražų ir pilietiškumą puoselėjantį darbą. Ji skatina atsisakyti žalingų įpročių, mylėti vaikus, padėti kitiems. Visi socialiniai įvykiai daugumos būna palaikomi, tačiau kuo toliau tuo labiau viskas tampa komerciška ir praranda savo grožį. Taip yra, nes su ne maža dalimi reklamos būna persistengiama ir tai neigiamai veikia aplinkinius. Dažniausiai socialinės reklamos poveikis būna šokiruojantis, tačiau tai aptarsime šiame kursiniame darbe.
Darbo tikslas. Įvertinti socialinės reklamos poveikį.
Darbo uždaviniai.
• Pateikti rekomendacijos socialinės veiklos poveikiui tobulinti.
Situacijos analizė. Socialinės reklamos poveikis ne retai būna ganėtinai šokiruojantis, todėl visuomenėje atsiranda nepasitenkinimų. Nors socialinė reklama ir turėtų būti gėrio ir pilietiškumo nešėja, tačiau šiuo metu kai kurios socialinės akcijos daug kam atrodo nepatikimos ir pasitikėjimas jomis po truputėlį dingsta. Vienas pavyzdys būtų garsiai nuskambėjusios ne kokios reputacijos Kraujo akcijos, kurios ne retai papuola į skandalingas situacijas, dėl nelegaliai pardavinėjamo kraujo į užsienio šalis. Tokiais atvejais ir gimsta žmonių nepasitikėjimas kraujo donorystės centrais. O Lietuvoje kraujo donorų vis dar trūksta. Tačiau Lietuva turi ir didelio pripažinimo sulaukusių socialinių akcijų, kurios pasiekia tikrai puikių rezultatų, pavyzdžiui : ,,Išsipildymo akcija“. Tai viena ryškiausių Lietuvoje matomų akcijų, kurios tikslai pasirūpinti vaikais, tikrai kilnūs. Visa tai reklamuodami organizatoriai šiek tiek persistengia, nepagalvodami apie galima reklamos poveikį žmonėms, kuris dažnai būna šokiruojantis.
Problemos identifikavimas. Socialinės reklamos poveikio problemos labai siejasi su situacijos analizėje paminėtomis socialinių akcijų problemomis, nes iš jų gimsta visos toliau sekančios problemos.
Išsikėlėme pagrindines šio darbo problemas, tai:
• Neigiamas socialinės reklamos įvaizdis (nepasitikėjimas socialine veikla).
• Šokiruojantis socialinės reklamos poveikis.
2. tyrimų dizainas
2.1. Kokybinio tyrimo problema, tikslas, uždaviniai ir hipotezės
Siekiant pagerinti socialinės reklamos poveikį, išsikėlėme kokybinio tyrimo problemą – socialinės reklamos sudarytas neigiamas įvaizdis žmonijai. Šio tyrimo pagrindinis tikslas išsiaiškinti, kokia socialinė reklama galėtų pakeisti žmonių nuomonę apie jau sudarytą klaidingą įvaizdį.
Iškelti kokybinio tyrimo uždaviniai:
• Išsiaiškinti kur pateikiama socialinė reklama dažniausiai atkreipia dėmesį;
• Išsiaiškinti kas suteiktų tyrimo respondentams pasitikėjimo socialine reklama;
•...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2928 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 1
  • ĮVADAS 2
  • 1. SITUACIJOS ANALIZĖ IR PROBLEMOS IDENTIFIKAVIMAS 3
  • 2. Tyrimų dizainas 4
  • 2.1. Kokybinio tyrimo problema, tikslas, uždaviniai ir hipotezės 4
  • 2.2. Kiekybinio tyrimo problema, tikslas, uždaviniai ir hipotezės 4
  • 2.3. Kokybinio tyrimo duomenų rinkimo metodas 5
  • 2.4. Kiekybinio tyrimo tipas ir duomenų rinkimo metodas 5
  • 2.5. Kokybinio tyrimo instrumentas 5
  • 2.6. Kiekybinio tyrimo instrumentas 7
  • 3. TYRIMO IMTIES DYDIS IR RESPONDENTŲ ATRANKOS PROCEDŪRA 8
  • 4. DUOMENŲ RINKIMAS BEI APDOROJIMAS 9
  • 5. DUOMENŲ ANALIZĖ IR INTERPRETAVIMAS 10
  • 6. IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS 20
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 21
  • PRIEDAI 22

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
24 psl., (2928 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 24 psl., (2928 ž.)
  • Word failas 381 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt