Kursinio darbo vadovas ______________ J. KONTAUTAS
(parašas)
2004-05-31
Vilnius
2003/2004 m. m.
III. Tiriamoji dalis..................................................................................................
1) Grafikai................................................................................................
2) Lentelės...............................................................................................
IV. Duomenų apibendrinimas..................................................................................
V. Išvados ir siūlymai.............................................................................................
VI. Literatūra ir kiti šaltiniai...................................................................................
ĮVADAS
Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur: važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės, kartais randame reklaminių skrajučių. Todėl ir mano darbas yra apie lažybų bendrovės „Topsport“ reklamą, kokį poveikį ji daro bendrovei. Bendrovės reklamos poveikį aš tyriau Visagino mieste, kuris yra nedidelis ir lažybų punktas jame atidarytas neseniai, todėl manau, kad ši tema yra aktuali.
Šio tyrimo pagrindinis tikslas – išsiaiškinti, kaip reklama veikia lažybų punktą „Topsport“ Visagine, o darbo objektas – reklama ir jos įtaka. Atliekant tyrimą, buvo iškelta tokia problema – naujų klientų nebuvimas.
Siekdama iškelto tikslo, tyrimą aš pradėjau nuo respondentų apklausos, naudodama apklausos ir analizės metodus, o teorinei daliai parašyti naudojausi moksline literatūra bei įvairiausiais leidiniais.
Taip pat siekdama užsibrėžto tikslo, aš iškėliau šiuos uždavinius:
• Išnagrinėti UAB „Topsport“ veiklą;
• Atlikti reklamos poveikio analizę;
Pirmojoje kursinio darbo dalyje pateikiama teorinė medžiaga, kuria remiantis buvo parašytas
darbas, apžvelgiama tyrimo metodologija, pateikiamos pagrindinės kursinio darbo sąvokos.
Antrojoje dalyje atlikto tyrimo rezultatai pateikiami grafiškai ir įvairiausi duomenys pateikiami lentelėse.
Trečiojoje darbo dalyje pateikiamas duomenų apibendrinimas, išvados bei siūlymai, literatūros sąrašas, bei priedai.
TYRIMO METODOLOGIJA
Pagrindinės sąvokos naudojamos šiame darbe:
• Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui
reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir analizė.
• Apklausa – tai pirminės informacijos rinkimo metodas, pasireiškiantis
respondentų atsakymų į pateiktus klausimus registravimu.
• Azartinis lošimas – toks žaidimas arba abipusės lažybos pagal nustatytą
reglamentą, kurių dalyviai, siekdami piniginio laimėjimo, savo noru rizikuoja netekti įmokėtos sumos, o laimėjimą arba pralaimėjimą lemia atsitiktinumas, kokio nors įvykio arba sporto varžybų rezultatas.
• Lažybų punktas – vieta, kurioje priimamos totalizatoriaus lošėjų statomos
sumos.
Tyrimuose labai plačiai naudojami pirminiai duomenys, kurie gali būti renkami dviem būdais: apklausos ir stebėjimo. Šiame darbe aš pasirinkau apklausos metodą. Apklausa,...
Šį darbą sudaro 3135 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!