Namų darbai

Reklamos efektyvumo įvertinimo būdai

9.6   (2 atsiliepimai)
Reklamos efektyvumo įvertinimo būdai 1 puslapis
Reklamos efektyvumo įvertinimo būdai 2 puslapis
Reklamos efektyvumo įvertinimo būdai 3 puslapis
Reklamos efektyvumo įvertinimo būdai 4 puslapis
Reklamos efektyvumo įvertinimo būdai 5 puslapis
Reklamos efektyvumo įvertinimo būdai 6 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklama – kaip objektas yra informacija, skirta paveikti potencialius pirkėjus (vartotojus, tikslinę grupę) atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekės ar paslaugos pirkimu ir vartojimu; Kaip procesas reklama yra žinių, duomenų apie ką nors skleidimas, norint išpopuliarinti, išgarsinti ką nors, padidinti paklausą.
Visame reklamos planavimo ir organizavimo procese reklamos kontrolei tenka grįžtamojo ryšio funkcijos. Reklamos kontrolė gali būti suskirstyta į dvi sritis: vykdymo ir rezultatų kontrolę. Vykdymo kontrolės uždavinys – sekti, kaip realizuojami numatyti veiksmai kiekviename reklamos kompanijos planavimo ir organizavimo etape ir pateikti informaciją, reikalingą planams patikslinti bei koreguoti. Rezultatų kontrolės uždavinys – pasibaigus reklamos kompanijai įvertinti, kaip buvo įvykdyti jai iškelti tikslai.
Reklamos rezultatų kontrolėje skiriama ekonominių ir komunikacinių rezultatų kontrolė. Ekonominį reklamos efektyvumą geriausiai atspindi prekių apyvartos, pelno ir rinkos dalies pokyčiai. Korektiško reklamos veiksmų nulemto ekonominio efekto nustatymas reikalauja eliminuoti kitų rinkodaros priemonių, ekonomės aplinkos pokyčių, konkurentų elgsenos bei kitų veiksnių įtaką. Tai sunkiai įgyvendinamas uždavinys. Todėl galima kalbėti tik apie apytikrį reklamos ekonominio efektyvumo nustatymą.
Darbo tikslas: nustatyti, kokiais būdais vertinamas reklamos efektyvumas.
1. Ištirti bendruosius reklamos įvertinimo būdus.
2. Išsiaiškinti prekės ženklo reklamos efektyvumo įvertinimo metodus.
3. Išanalizuoti reklamos efektyvumo įvertinimo būdus mažmeninėje prekyboje.
Tyrimo metodai: mokslinės literatūros palyginamoji analizė.
REKLAMOS EFEKTYVUMO ĮVERTINIMO BŪDAI
Nuo reklamos kompanijos pradžios iki pabaigos reikia siekti reklamos efektyvumo. Kodėl? Todėl, kad būtų galima laiku pakoreguoti kompanijos eigą, ir ji pasiektų tikslą. Yra daugybė reklamos efektyvumo įvertinimo metodų ir skirtingi autoriai įvardija skirtingus vertinimo būdus.
Bendrieji reklamos įvertinimo būdai
Ramanauskienė J. (1998) išskiria 7 reklamos efektyvumo vertinimo metodus:
1. Reklamos atpažinimo testai. Paržiūrint anksčiau matytą laikraštį ar žurnalą, nustatomi jau žinomi reklaminiai skelbimai. Šio metodo privalumas – minimalios išlaidos; trūkumai – gaunamos informacijos nepatikimumas ir negausumas.
2. Reklamos įsiminimo testai. Žmogaus, mačiusio reklamą, prašoma smulkiai papasakoti jos turinį ir kartu patikrinimas reklamos įsiminimas.
3. Nuomonės ir elgsenos patikrinimas. Pateikiami paprasti klausimai, pavyzdžiui: „Ar jums patinka ši reklama?“, „Ar ši reklama jums įdomi?“, „Ar pasitikite...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1371 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
6 psl., (1371 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 6 psl., (1371 ž.)
  • Word failas 68 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt