Kiekvienos gamybos, prekybos ar paslaugos įmonės rezultatams reklamos poveikis gali būti lemiamas. Gerai paruošta, intensyviai skleidžiama reklama prisideda prie firmos įsitvirtinimo rinkoje ir sėkmingo galynėjimosi su konkurentais. Ji turi didelę įtaką ne tik pavieniam vartotojui, bet ir žmonių grupėms ar net visos šalies gyventojams. Reklamos poveikis yra įvairiapusis. Dažniausiai jis priklauso nuo pirmojo įspūdžio, padaryto suinterisuotoms šalims. Reklamą galima palyginti su biliardo žaidimu. Kuo stipresnis pirmas smūgis, tuo plačiau pasklinda biliardo rutuliukai ir kai kurie pasiekia galutinį tikslą.
Partneris ar konkurentas, patyrę tokį netikėtą efektą, dažnai sutrinka ir turi parodyti didelį sumanumą, ištvermę bei įdėti daug pastangų ir lėšų, kad atkurtų savo veiksmų pusiausvyrą ir padėtį rinkoje.
Taigi visa reklamos veiksmų grandinė priklauso nuo pirmojo smūgio stiprumo – kuo jis stipresnis, tuo įvykių eiga ir reakcija intensyvesnė. Kai tik forma pradeda reklaminę kampaniją, prasideda grandininė įvykių reakcija. Bet ji prasideda ir dėl kitų veiksnių poveikio, o pasikeitimų kryptys labai dažnai sunkiai nuspėjamos ir kelia nemažai diskusijų vertinant jos efektyvumą.
Reklamos veikla pasireiškia penkiose srityse: marketingo, komunikacijų, švietėjiškoje, ekonominėje, socialinėje. Kiekvienoje jų galima įžvelgti jau anksčiau minėtas kai kurias reklamos vykdomas funkcijas.
Marketingo veiksniai įmonėms yra svarbiausi, nes reklama ypač reikšminga prekių pardavimo procese. Reklama teigiamai veikia prekių ir paslaugų gamintojus bei prekybininkus, nes rinkos konkurencijos sąlygomis norėdami joje išsilaikyti ir įsitvirtinti, jie stengiasi gerinti prekių kokybę, plėsti asortimentą, ieškoti patrauklesnių ir lankstesnių gyventojų aptarnavimo formų, įvairesnių ir naudingesnių paslaugų rūšių, kad išlaikytų esamą vartotojų kontingentą ir pritrauktų naujų pirkėjų.
Kiekviena įmonė gamina parduoda produkciją (prekes ar paslaugas), turėdama tikslą gauti pelno ir rinkoje konkuruodama su analogiškomis įmonėmis. Atskiros įmonės tyrinėja potencialias vartotojų grupes, vadindamos ja tikslinėmis rinkomis. Po to ruošiama marketingo strategija parduoti jiems savo prekes ir gauti pelno. Marketingo strategija pasižymi tam tikra veiksmų seka is tvarka, kuri padeda taikyti įvairias marketingo priemones.
Visa pirkėjams reikaloinga ir pageidaujama informacija yra perduodama nusistovėjusia tvarka, kuri vadinama...
Šį darbą sudaro 4967 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!