Kursiniai darbai

Reklamos poveikio vaikams pasekmės

10   (1 atsiliepimai)
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 1 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 2 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 3 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 4 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 5 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 6 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 7 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 8 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 9 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 10 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 11 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 12 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 13 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 14 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 15 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 16 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 17 puslapis
Reklamos poveikio vaikams pasekmės 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Įvadas
Mano kursinio darbo pasirinkta tema yra „Reklamos poveikio vaikams pasėkmės“. Manau, jog ši tema labai aktuali šiuo metu, nes reklamos srautas rinkoje didėja ir atrandama vis daugiau naujų prekių ar paslaugų reklaminimo būdų, kurie lengviau pasiekia vartotojus. O tai gali sukelti vis didesnę grėsmę vaikams dėl neteisingai kuriamos reklamos.
Darbo problema. Reklamos gamintojai kurdami reklamą ne visada atsižvelgia, jog reklama gali neigiamai veikti vaikų psichologiją, ne visada laikosi reklamos įstatymų, etinių nuostatų. Siekia kuo labiau išsiskirti rinkoje neatsižvelgdami į pasėkmes.
Darbo tikslas. Pateikti reklamos poveikį žmonėms ir parodyti, kokios yra neigiamos reklamos pasekmės vaikams.
Darbo uždaviniai:
• Išsiaiškinti kaip reklama veikia žmogų.
• Sužinoti kaip reklama veikia vaikus pagal amžių, kaip keičiasi jų požiūris.
• Aprašyti kaip turėtų būti teisingai kuriama reklama skirta vaikams.
• Pavaizduoti kiek reklamos televizijoje yra skirta vaikams nauojantis Lietuvos vartotojų instituto atlikto tyrimo rezultatais.
• Apžvelgti kaip bet kokia reklama, t. y. ir suaugusiems ir vaikams skirta, gali paveikti mažuosius vartotojus ir kokios gali būti pasėkmės.
• Pateikti konkrečių pavyzdžių netinkamos vaikams skirtos reklamos.
• Trumpai apžvelgti užsienio šalių požiūrį į reklamą skirtą vaikams.
Tyrimo objektas. Reklamos poveikio pasėkmės vaikams.
1. REKLAMOS POVEIKIS IR KŪRIMAS VAIKAMS
Reklama šiuolaikinėje visuomenėje yra priemonė, kuriai pirmumą teikia ir vartotojai, ir prekių ar paslaugų gamintojai bei tiekėjai. Ji supažindina atitinkamą auditoriją su prekės pavadinimu, paskirtimi, naudojimo būdu, privalumais, sudomina galimą vartotoją, įtikina jį įsigyti reklamuojamą prekę. [ ]
Kiekviena reklama veikia žmogų psichologiškai. Tam įtakos gali turėti reklamos spalvos, šriftas,vaizdai, specialieji efektai, tradicijos ir netgi vieta kurioje reklama pasirodo.
1.1. Reklamos poveikis žmonėms
Įmanoma gana tiksliai numatyti ir įvertinti šiuos aspektus: koks turėtų būti reklaminis pranešimas, ką jame reikėtų pabrėžti, kokį vaizdinį sprendimą pasirinkti ir kokį psichologinį poveikį jis turės vartotojams.
Didžiausią informacijos kiekį žmogus gauna regėdamas. Vaizdinis reklamos pateikimas yra paprasčiausias būdas perduoti informaciją, nes vaizdo suvokimui žmogus sunaudoja mažiausiai energijos. Bent vienas reklamoje pateiktas vaizdinis elementas turi nesąmoningai veikti vartotoją. Tai gali būti spalva,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4325 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas..3
  • 1. REKLAMOS POVEIKIS IR KŪRIMAS VAIKAMS.4
  • 1.1. Reklamos poveikis žmonėms..4
  • 1.2. Reklamos įtaka pagal vaikų amžių4
  • 1.3. Reklaminio pranešimo vaikams kūrimas..7
  • 2. Vaikams skirtos reklamos kontroliavimas..9
  • 3. REKLAMOS POVEIKIO VAIKAMS PASĖKMIŲ TYRIMAS..10
  • 4. Vaikų patiklumu piktnaudžaiujanti reklama.12
  • 4.1. Užsienio šalių požiūris į vaikams skirtas reklamas.15
  • 5. Išvados ir siūlymai16
  • SOMMAIRE.17
  • LITERATŪRA18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (4325 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 18 psl., (4325 ž.)
  • Word failas 251 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt