Įvadas
Mano kursinio darbo pasirinkta tema yra „Reklamos poveikio vaikams pasėkmės“. Manau, jog ši tema labai aktuali šiuo metu, nes reklamos srautas rinkoje didėja ir atrandama vis daugiau naujų prekių ar paslaugų reklaminimo būdų, kurie lengviau pasiekia vartotojus. O tai gali sukelti vis didesnę grėsmę vaikams dėl neteisingai kuriamos reklamos.
Darbo problema. Reklamos gamintojai kurdami reklamą ne visada atsižvelgia, jog reklama gali neigiamai veikti vaikų psichologiją, ne visada laikosi reklamos įstatymų, etinių nuostatų. Siekia kuo labiau išsiskirti rinkoje neatsižvelgdami į pasėkmes.
Darbo tikslas. Pateikti reklamos poveikį žmonėms ir parodyti, kokios yra neigiamos reklamos pasekmės vaikams.
Darbo uždaviniai:
• Išsiaiškinti kaip reklama veikia žmogų.
• Sužinoti kaip reklama veikia vaikus pagal amžių, kaip keičiasi jų požiūris.
• Aprašyti kaip turėtų būti teisingai kuriama reklama skirta vaikams.
• Pavaizduoti kiek reklamos televizijoje yra skirta vaikams nauojantis Lietuvos vartotojų instituto atlikto tyrimo rezultatais.
• Apžvelgti kaip bet kokia reklama, t. y. ir suaugusiems ir vaikams skirta, gali paveikti mažuosius vartotojus ir kokios gali būti pasėkmės.
• Pateikti konkrečių pavyzdžių netinkamos vaikams skirtos reklamos.
• Trumpai apžvelgti užsienio šalių požiūrį į reklamą skirtą vaikams.
Tyrimo objektas. Reklamos poveikio pasėkmės vaikams.
1. REKLAMOS POVEIKIS IR KŪRIMAS VAIKAMS
Reklama šiuolaikinėje visuomenėje yra priemonė, kuriai pirmumą teikia ir vartotojai, ir prekių ar paslaugų gamintojai bei tiekėjai. Ji supažindina atitinkamą auditoriją su prekės pavadinimu, paskirtimi, naudojimo būdu, privalumais, sudomina galimą vartotoją, įtikina jį įsigyti reklamuojamą prekę. [ ]
Kiekviena reklama veikia žmogų psichologiškai. Tam įtakos gali turėti reklamos spalvos, šriftas,vaizdai, specialieji efektai, tradicijos ir netgi vieta kurioje reklama pasirodo.
1.1. Reklamos poveikis žmonėms
Įmanoma gana tiksliai numatyti ir įvertinti šiuos aspektus: koks turėtų būti reklaminis pranešimas, ką jame reikėtų pabrėžti, kokį vaizdinį sprendimą pasirinkti ir kokį psichologinį poveikį jis turės vartotojams.
Didžiausią informacijos kiekį žmogus gauna regėdamas. Vaizdinis reklamos pateikimas yra paprasčiausias būdas perduoti informaciją, nes vaizdo suvokimui žmogus sunaudoja mažiausiai energijos. Bent vienas reklamoje pateiktas vaizdinis elementas turi nesąmoningai veikti vartotoją. Tai gali būti spalva,...
Šį darbą sudaro 4325 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!