Kursiniai darbai

Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje

9.4   (2 atsiliepimai)
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 1 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 2 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 3 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 4 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 5 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 6 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 7 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 8 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 9 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 10 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 11 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 12 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 13 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 14 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 15 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 16 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 17 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 18 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 19 puslapis
Socialinės reklamos veiklos ypatumai Lietuvoje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 ĮVADAS Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar neišgirsti yra tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, skaitant laikraščius ar žiūrint televizorių, automobilyje, gatvėje, kino teatre, baruose, klubuose ir kitose įstaigose. „Reklama taip neseniai įsiveržusi į mūsų gyvenimą, tapo neatskiriama jo dalis. Į reklamą paprastai žvelgiama skeptiškai. Tačiau greitai prie jos pripratome ir šiandien reklama dažniausiai sukelia neigiamus jausmus trikdo ir erzina“ (artuma 2003) „Kiekvienas savaip supranta ir traktuoja reklamą. Vieniems tai yra informacijos ir žinių šaltinis, kitiems tiesioginis darbas, reikalaujantis gerų psichologijos ir komunikacijos žinių, dar kitiems – nepageidaujamas reiškinys, sukeliantis neigiamas emocijas.“ (Jokubauskas, D. (2003) Reklama ir jos poveikis vartotojui: mokomoji knyga.Vilnius: InSpe) Tačiau reklama yra neatsiejama šiuolaikinės visuomenės dalis. Ji gelbsti vartototojui ne tik išsirenkant prekę, bet ir „padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, politiniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui“.(Jokubauskas, D.) Kaip teigia knygos „Marketing Principles and Best Practices“ autoriai, kad reklama – tai nesuasmenintas pranešimas, kuris yra mokamas žinomo reklamos užsakovo (firmos ar asmens), ir apima abi visuomenės informavimo priemones – laikraščius, žurnalus, radiją, televiziją ar kitas masines informavimo priemones (skelbimų afišos, autobusų stotelių iškabos) ar tiesioginis patekimas vartotojui paprastu ar elektroniniu paštu. O reklamos tikslą autoriai įvardija kaip informavimą galutinio vartotojo ar „verslas-verslui“ užsakovui apie reklamuotojo produktus ir prekinio ženklo naudą, ir galiausiai paveikti to prekinio ženklo pasirinkimą [marketing principles, p.431] Profesionaliai parengta reklamos produkcija, reklamos tekstai, audio, video klipai ir pan. atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams. Tačiau kartu paaiškėjo, kad reklama gali būti efektyvus būdas ne vien tik reklamuojant prekes, bet ir keičiant žmonių požiūrį į įvairias socialines problemas, pavyzdžiui, skurdą, AIDS plitimą, žalingus įpročius ir daugelį kitų. Žmonės nemato problemų tol, kol nesusiduria su jomis realiame gyvenime. Šiam tikslui pasitarnauja socialinė reklama, kuri žmones supažindina su opiausiomis problemomis, „priverčia“ apmąstyti savo elgesį, galbūt jį net ir pakeisti. Socialinė reklama – tai reklama, skirta šviesti, mokyti, auklėti ar motyvuoti auditoriją, į kurią yra nukreipiama reklama, imtis socialiai tinkamų poelgių ar veiksmų. (http://www.marketingpower.com/mg-dictionary-view2917.php) Anot Zinos Ringailienės „socialinė reklama yra labai svarbus veiksnys, padedantis vykdyti žalingų įpročių prevenciją“.( http://svietimas.takas.lt/il/il.php?st=3&msgid=431). Socialinė reklama neskatina pirkti prekių ir paslaugų, tokia reklama yra šviečiamojo pobūdžio, jos tikslas yra paveikti žmogaus moralę, jausmus, kurie padėtų pakeisti savo netinkamą elgesį ar požiūrį. Ir išties, jei socialinė reklama nebūtų efektyvi ir prasminga, jos nė nebūtų nei mūsų žiniasklaidoje, nei mūsų visuomenėje. Reiškia ji vienaip ar kitaip veikia mūsų tautą. Problema – kokie socialinės reklamos ypatumai Lietuvoje bei kaip ji veikia vartotojus? Darbo tikslas - Surinkti, susisteminti literatūrą apie socialinės reklamos ypatumus Lietuvoje, rasti konkrečių pavyzdžių, iliustracijų, komentarų pateiktiems teiginiams. . Darbo uždaviniai: • Remiantis literatūros analize išanalizuoti socialinės reklamos veiklos specifiką: pateikti reklamos funkcijas ir išsiaiškinti jų reikšmę bei poveikį vartotojui. • Atskleisti socialinės reklamos panaudojimo sritis Lietuvoje. • Surasti bei pateikti socialinės reklamos pavyzdžių darbe pateiktiems teiginiams. • Pateikti apibendrintas išvadas. Darbo objektas – socialinės reklamos veikla Lietuvoje. Darbo metodai: • Buvo taikoma literatūros (mokslinės, periodinės, internetinių tinklalapių) šaltinių analizė, leidusi nustatyti socialinės reklamos specifiškumą ir veiklos ypatumus. • Pavyzdžių paieška internete bei periodiniuose leidiniuose, lauko reklamose pavyzdžių fotografavimas bei jų pateikimas darbe. Darbo pasiskirstymas dalimis: bendros darbo dalys: išvadų formulavimas ir pateikimas, informacijos bei pavyzdžių paieška internete bei jų analizė. Reklamos pavyzdžius fotografavo, įvadą sudarė, 1.2; 1.3; 2.2; 2.4 dalis analizavo Renata Pranaitytė; 1.1; 1.4; 2.1; 2.3 dalis nagrinėjo Loreta Kvedaraitė. 1. SOCIALINĖS REKLAMOS SPECIFIŠKUMAS 1.1 Socialinės reklamos sampratos analizė „Siekiant nagrinėti socialinę reklamą, pirmiausia reikia apibrėžti reklamos sąvoką. Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas, kadangi nagrinėjant jos sąvoką randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, tiek psichologijos ir estetikos klausimus. Netgi reklamos srities profesionalai negalėtų apibūdinti reklamos vienodai“.[5, p.17]Bakanauskas A., (2004). Marketingo komunikacija: mokomoji knyga. Kaunas: VDU leidykla, psl.60-61] Tačiau reklama apibūdinama kaip „informacijos kryptingas neasmeniškas skleidimas, apimantis tokią veiklą, kuri leidžia žodžiu ar vizualinėmis priemonėmis informuoti apie firmą, taip pat apie siūlomas jos prekes bei paslaugas, skatinti pirkimą pardavėjo naudai ir jo sąskaita„ [psl.103](modernusis marketingas) Taigi susidūrę su sąvoka „reklama“ iškart kyla vienintelė mintis – prekių ar paslaugų reklama, kurios apstu šiandieninėje žiniasklaidoje bei mūsų visuomenėje. Aukščiau pateikta sąvoka siejama su pelno gavimu ir pardavimo apimties didinimu. Tačiau kita pateikiama sąvoka, kad reklama – tai „sąmoningas, kryptingas ir planingas poveikis žmonėms, siekiant tam tikrų tikslų“ ( is interneto http://verslas.banga.lt/lt/zb.download/3ca9fcdccab0f/Skatinimo_programos_ypatumai_internete.pdf?vbanga2=4286225450c9fe4d6874149c2cf707d), suprantama kaip bendresnis reklamos apibūdinimas. Egzistuoja ir kita, galima sakyti, netradicinės reklamos rūšis – socialinė reklama, kuri anot Bovio ir Arenso – „skatina aukojimą, įtikinėja visuomenę ginti vienokį ar kitokį požiūrį, stimuliuoja tikėjimą konkrečiomis priemonėmis, bando pakeisti elgesį visuomenei pageidautina linkme, siekia politinių, taip pat ir „komercinių tikslų“.( Jokubauskas, D. (2003) Reklama ir jos poveikis vartotojui: mokomoji knyga.Vilnius: InSpe, psl 142) Taigi pateiktą paskutinę sąvoką galima taikyti tiek socialinei (nekomercinei), tiek komercinei reklamai. Nes ji bet kuriuo atveju siekia paveikti vartotoją. Literatūra dažnai socialinę reklamą įvardija kaip nekomercinę reklamą, kuri, priešingai nei komercinė, nesiekia pelno. Taigi „Socialinė reklama – rašytinė, vaizdinė, garsinė informacija, kuria siekiama remti valstybės ar savivaldybės institucijų, visuomeninių nepolitinių organizacijų vykdomą socialinės apsaugos, sveikatos, aplinkos apsaugos, švietimo, kultūros, mokslo politiką bei jos įgyvendinimo priemones;“ (Marijampolės savivaldybės taryba (2002). Išorinės reklamos įrengimo Marijampolės savivaldybės teritorijoje taisyklės [internete]. [žiūrėta 2006-11-11] Prieiga per internetą: http://www.marijampole.lt/download.php3?doc_id=2336) Taip pat socialinė reklama yra apibūdinama kaip „socialinės gerovės, t. y. sveikos gyvensenos, sveikatos stiprinimo, ligų ir žalingų sveikatai įpročių profilaktikos propagavimas bet kokiomis reklamos formomis ir priemonėmis. (1995) Lietuvos respublikos tabako kontrolės įstatymas [internete]. [žiūrėta 2006-10-18].Prieiga per internetą:

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5499 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
33 psl., (5499 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 33 psl., (5499 ž.)
  • Word failas 3 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt