XXI a., kai technologinis vystymasis pasiekė aukštų rezultatų, kiekvieno iš mūsų gyvenime atsirado vis daugiau naujų, modernių priemonių, palengvinančių kasdieninį gyvenimą. Šiandien daugeliui žmonių būtų labai sunku įsivaizduoti savo gyvenimą be mobilaus telefono, kompiuterio, interneto - pastovaus ryšio su pasauliu. Viena iš jauniausių ir sparčiausiai besivystančių technologijų yra internetas – tai naujos kartos virtualusis pasaulis, kuris pamažu keičia senuosius veiklos principus tiek organizacijose, tiek kiekvieno žmogaus asmeniniame gyvenime.
Naudotis internetu dabar jau ne tik prestižas, bet verslo veiklos būtinybė. Kiekviena organizacija, siekdama maksimaliai įgyvendinti savo tikslus, turi gerai suprasti interneto teikiamas galimybes, o ypač kai kalbama apie reklamą internete. Ši tema Lietuvoje yra aktuali ir nauja, nes reklama internete yra neatsiejamas šiuolaikinės rinkodaros elementas, tačiau jos taikymas ir vystymasis kol kas nėra toks greitas tarp Lietuvos verslo įmonių. Pasirinkta tema aktuali ir todėl, kad vis dar nėra patikimų šaltinių, nagrinėjančių reklamą internete, internetinių projektų įgyvendinimą lietuvių kalba.
Darbo problema – Lietuvos verslo įmonių vadovai nepakankamai vertina interneto reklamą kaip komunikacijos priemonės svarbą prekių ir paslaugų rinkodaroje. Šią problemą sąlygoja informacijos apie reklamos internete privalumus stoka.
Darbo objektas - interneto reklama.
Darbo tikslas - išanalizuoti interneto reklamos rinką Lietuvos verslo įmonėse ir pateikti rekomendacijas dėl interneto reklamos tobulinimo, siekiant populiarinti jos efektyvų panaudojimą Lietuvoje bei įvertinti jos taikymo galimybes.
1. Išanalizuoti literatūros šaltinius, susijusius su tradicinės ir interneto reklamos ypatumais.
2. Apžvelgti teisinius reklamos reglamentavimo principus.
3. Išanalizuoti reklamos priemones internete ir jų taikymą Lietuvos verslo įmonėse.
4. Nustatyti pagrindinius interneto reklamos trūkumus ir priežastis, stabdančias jos naudojimą įmonių tarpe.
5. Įvertinti interneto reklamos naudojimo perspektyvas Lietuvoje.
6. Pateikti išvadas ir rekomendacijas, išskiriant svarbiausius reklamos internete privalumus bei naudą verslo įmonėms.
1. tradicinės ir interneto Reklamos ypatumai
1 Tradicinės reklamos samprata, jos funkcijos
Šiuo metu reklama tampa neatsiejama gyvenimo dalimi. Be jos negalima įsivaizduoti ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonomikos sričių egzistavimo. Aktyvios rinkos sąlygomis, kai prekių gamyba, paslaugų teikimas...
Šį darbą sudaro 7268 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!