Reklamos priemonė yra konkreti reklamos žinutės išraiškos forma - skelbimas laikraštyje, televizijos ar radijo klipas, prospektas ir pan.
Kiekviena reklamos priemonių rūšis pasižymi savais pranašumais ir trūkumais, reikalauja skirtingų išlaidų. Kokioms reklamos priemonėms atiduoti pirmenybę, priklauso nuo daugelio veiksnių :
• sąnaudų;
• reklamos auditorijos pasiekiamumo galimybių;
• aktualumo;
• panaudojimo lankstumo;
• įvaizdžio ir įtikinamumo;
• reklamos žinutės pavaizdavimo galimybių.
Labai svarbus klausimas, kurį tenka spręsti renkantis reklamos priemonę, yra jos ryšys su reklamos nešikliu. Reklamos priemonė skleidžiama tam tikrais nešikliais, todėl jų pasirinkimo negalima vieno nuo kito atskirti. Dažnai priimant sprendimą dėl tam tikros reklamos priemonės iš karto numatomas ir nešiklis. Tačiau, nepaisant to, tai yra dvi sprendimų sritys.
Reklamos priemonės pasirinkimo procesas vyksta trimis žingsniais. Pirmiausia priimamas sprendimas dėl reklamos priemonės tipo (spausdinta, transliacinė, išorinė ir pan.). Tolesnis žingsnis - sprendžiama dėl konkrečios reklamos priemonės rūšies (skelbimas, prospektas, reklaminis lapelis ir pan.). Trečias žingsnis - sprendžiamas klausimas dėl konkrečios reklamos priemonės formos, jos išraiškos. Pavyzdžiui, gali buri pateikta daug reklaminio skelbimo projektų (variantų), iš kurių reikia išrinkti vieną arba kelis.
Reklamos priemonių pasirinkimo sprendimai vykdomi jau esant priimtiems sprendimams dėl reklamos tikslo, objekto, subjektų, reklamos biudžeto. Šie sprendimai nukreipia ir apriboja reklamos priemonių pasirinkimo sprendimų erdvę.
1. Spausdinta reklama:
• periodiniai leidiniai;
• neperiodiniai leidiniai.
Periodiniai leidiniai - tai laikraščiai, žurnalai, katalogai, žinynai, telefonų knygos ir kiti informaciniai leidiniai.
Laikraščiai daugumai vartotojų yra pagrindinis informacijos apie prekę šaltinis. Reklama laikraščiuose greitai pagaminama ir išspausdinama, o tai leidžia operatyviai pateikti informaciją apie parduodamas prekes bei teikiamas paslaugas. Teigiama ir tai, kad reklama laikraščiuose dažnai kartojama. Tokią informaciją žmogus įsimena geriau. Psichologai teigia, kad pirmą kartą žmogus tiesiog nepastebi reklaminės žinutės, o jei pastebi, tai greitai užmiršta. Tik ketvirtą kartą perskaitęs įsimena reklaminį pranešimą, aptaria jį su draugais, svarsto, ar verta pirkti reklamuojamą prekę. Ir tik dar kartą perskaitęs, nusprendžia pirkti.
Reklama laikraščiuose populiari ne tik dėl to, kad ją galima dažnai kartoti ir dėl...
Šį darbą sudaro 3014 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!