Referatai

Naujausios reklamos priemonės

9.0   (2 atsiliepimai)
Naujausios reklamos priemonės 1 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 2 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 3 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 4 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 5 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 6 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 7 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 8 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 9 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 10 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 11 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 12 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 13 puslapis
Naujausios reklamos priemonės 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur: važiuodami automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, vaikščiodami mieste aplinkui matome daugybę įvairiausių reklaminių skelbimų, plakatų, iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminių bukletėlių. Kiekvienas žmogus yra individuali asmenybė, ir kiekvienas savaip supranta bei vertina reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai.
Yra žmonių, kurie galvoja, kad reklama yra visuomenei nereikalinga. Bet tie patys, kurie mano, kad reklama nereikalinga, taip pat sutinka su tuo, kad reklama tikrai juos paveikia ir reklamuojama prekė yra labiau perkama. Reklama yra naudinga ir visuomenei, kadangi ji suteikia vartotojui teisę rinktis ir informuoja vartotoją apie naują prekę ar paslaugą, ir gamintojui ar paslaugų tiekėjui, kadangi jis tik reklamos keliu gali informuoti plačią visuomenę apie jo gaminamą produkciją ar teikiamą paslaugą.
Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiai plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Viena tokių priemonių, turinčių didžiausias perspektyvas, yra reklama internete. Nors daugeliui žmonių veiksmingiausia reklama atrodo per televiziją, didėjant interneto vartotojų skaičiui, neišvengiamai auga ir reklamos internete svarba bei tokios reklamos paklausa. Todėl mano šio darbo tiklas ir būtų apžvelgti reklamą internete, ir šiek tiek kitas naujausias reklamos priemones, bei jų taikymą.
Dėl interneto vartotojų skaičiaus augimo bei interneto paslaugų spektro plėtimosi neišvengiamai auga ir interneto reklamos svarba. Nors daugeliui interneto vartotojų interneto reklama asocijuojasi su daugybe reklaminių skydelių, tačiau nereikėtų pamiršti ir elektroniniu paštu vartotojus pasiekiančių žinučių, pokalbių sistemose ar virtualiose skelbimų lentose „migruojančių“ skelbimų. Be to, pirmiausia reklama internete – tai įmonės interneto svetainė. Be abejo, tam tikros interneto reklamos technologijos gali būti daugiau ar mažiau populiarios bei efektyvios. Taikant naujas interneto reklamos technologijas, siekiama kuo didesnio efektyvumo. Bet, prieš pradedant kalbėti apie technologijų efektyvumą, reikia susipažinti su pačiomis technologijomis. Todėl šiame skyriuje aptariamos naujausios interneto reklamos technologijos, jų panaudojimas. [2]
1.3. Pagrindinės internetinės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2763 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Reklama internete 5
  • 1.1. Interneto reklamos svarba 5
  • 1.2. Interneto reklamos technologijos 5
  • 1.3. Pagrindinės internetinės reklamos formos 6
  • 1.3.1. Baneriai (reklaminiai skydeliai) 6
  • 1.3.2. Floating Ad (animuota užsklanda) 7
  • 1.3.3. Pop under 7
  • 1.3.4. Pop up 7
  • 1.3.5. Brend mark 8
  • 1.3.6. Poltergeistas 9
  • 1.3.7. Expand Billboard 9
  • 1.4. Skirtingų reklaminių antraščių tipų efektas vartotojui 9
  • 2. Reklama mobiliuosiuose telefonuose 10
  • 3. „Vaikštanti reklama“ 11
  • 4. Ekranomobilis 12
  • Išvados 15
  • Literatūra 16

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2763 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 14 psl., (2763 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt