Bankas „Swedbank“ yra moderni finansų institucija, kurios šaknys glūdi Švedijos taupomojo banko tradicijose, susiformavusiose dar 1820 m. Nuo pat pradžių mums svarbiausia buvo glaudus bendradarbiavimas su klientais ir vietos bendruomene. Mūsų tikslas – skatinti stiprią ir tvarią daugelio gyventojų ir įmonių finansinę padėtį. Tai apima subalansuotos ekonomikos kūrimą, garantuojantį kiekvieno žmogaus ir visos visuomenės gerovę.
Lentelės Nr.
1
Respondentų pasiskirstymas pagal lytį.
11
2
Respondentų pasiskirstymas pagal amžių
11
3
Respondentų pasiskirstymas pagal socialinį statusą
12
4
Respondentų pasiskirstymas pagal tai ar naudojasi banko paslaugomis
12
5
Respondentų pasiskirstymas pagal tai, kokio banko paslaugomis naudojasi
13
6
Respondentų pasiskirstymas pagal lankomumą
13
7
Respondentų pasiskirstymas pagal reklamos įtaka klientui
14
8
Respondentų pasiskirstymas pagal reklamos reikalingumą vartotojui
14
9
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ reklamos matomumą
15
10
Respondentų pasiskirstymas pagal informacijos kiekį reklamoje AB „Swedbank“
15
11
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ reklamos pastebėjimo vietas
16
12
Respondentų pasiskirstymas pagal dažniausiai klientų dėmesį atkreipiančias reklama AB „Swedbank“
16
13
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ reklamos trūkumus
17
14
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ reklamų priemonių atkreipiančių jų dėmesį
17
15
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ informatyviausia bei žiūrimiausia reklamą
18
16
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ duotų lankstinukų matomumą
18
17
Respondentų nuomonės
19
PAVEIKSLĖLIŲ SĄRAŠAS
Pav. Nr.
Paveikslėlio pavadinimas
Puslapis
1
Respondentų pasiskirstymas pagal lytį.
11
2
Respondentų pasiskirstymas pagal amžių
11
3
Respondentų pasiskirstymas pagal socialinį statusą
12
4
Respondentų pasiskirstymas pagal tai ar naudojasi banko paslaugomis
12
5
Respondentų pasiskirstymas pagal tai, kokio banko paslaugomis naudojasi
13
6
Respondentų pasiskirstymas pagal lankomumą
13
7
Respondentų pasiskirstymas pagal reklamos įtaka klientui
14
8
Respondentų pasiskirstymas pagal reklamos reikalingumą vartotojui
14
9
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ reklamos matomumą
15
10
Respondentų pasiskirstymas pagal informacijos kiekį reklamoje AB „Swedbank“
15
11
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ reklamos pastebėjimo vietas
16
12
Respondentų pasiskirstymas pagal dažniausiai klientų dėmesį atkreipiančias reklama AB „Swedbank“
16
13
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ reklamos trūkumus
17
14
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ reklamų priemonių atkreipiančių jų dėmesį
17
15
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ informatyviausia bei žiūrimiausia reklamą
18
16
Respondentų pasiskirstymas pagal AB „Swedbank“ duotų lankstinukų matomumą
18
17
Respondentų nuomonės
19
PRIEDŲ SĄRAŠAS
Nr.
Priedai
Puslapis
1
Anketa
24-27
2
Respondentų atsakymai microsoft excel
28-36
3
Reklamos
37-38
ĮVADAS
Kiekvienas iš mūsų žino, kas yra reklama. Reklamos nepastebėti ar išgirsti tiesiog neįmanoma. Ji kasdien mus pasiekia namuose, darbe ar tiesiog einant gatvėje, skaitant laikraščius, žiūrint televizorių, pamatome lankstinukus ar iškabas stenduose. Įmonėms yra labai svarbu sukurti kuo daugiau ir vis naujesnių reklamų priemonių, kad žmonės pastebėtų įmonės reklamuojamus pasiūlymus ir kt.
Taigi, šiuo darbu bandysiu išsiaiškinti AB „SWEDBANK“ reklamos priemones.
Tyrimo objektas: AB „SWEDBANK“ reklamų priemonės.
Tyrimo tikslas: išsiaiškinti AB „SWEDBANK“ reklamos priemones.
Tyrimo uždaviniai:
1. Pateikti įmonės ir jos asortimentų charakteristiką;
2. Išanalizuoti reklamos priemones;
Darbo metodai:
• Literatūros šaltinių analizavimas;
• Duomenų apdorojimas matematiniais bei statistiniais metodais
1. ĮMONĖS IR JOS ASORTIMENTŲ CHARAKTERISTIKA
1.1. ĮMONĖS APRAŠYMAS
Bankas...
Šį darbą sudaro 3601 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!