AB „Utenos trikotažas“ yra didžiausia tekstilės bendrovė ne tik Lietuvoje, bet ir Rytų bei Vidurio Europoje, taip pat ji yra viena iš efektyviausiai, stabiliai dirbančių grupės įmonių: bendrovė yra strategiškai orientuota į ilgalaikius tikslus, savo klientams gali pasiūlyti lanksčią gamybos terminų sistemą. Didžiąją savo produkcijos dalį įmonė eksportuoja žinomiausiems Europos prekybos tinklams. AB „Utenos trikotažas“ – įmonė, turinti visą gamybos ciklą: iš įmonėje pagaminto ir nudažyto trikotažo čia pat siuvami moteriški, vyriški ir vaikiški apatiniai bei viršutiniai drabužiai, laisvalaikio bei sportinė apranga.
Ši bendrovė įkurta 1967 m. liepos 25 d. Įmonė vykdo visą produkto gamybos ciklą: nuo trikotažo mezgimo, dažymo iki apatinių ir viršutinių trikotažinių drabužių siuvimo. Tai yra viena efektyviausiai dirbančių grupės įmonių, sėkmingai radusi savo nišą – gaminti aukštesnės pridėtinės vertės produktus. Pagrindiniai įmonės konkurenciniai pranašumai: išbaigtas gamybos ciklas, nuolatinės investicijos į gamybos automatizavimą ir modernizavimą, inovacijos, lankstumas, tinkami užsakymų vykdymo terminai bei produktyvus darbas su pirkėjais. Todėl savo stebėjimą pasirinkau atlikti ,,Utenos trikotažo‘‘ parduotuvėje, esančioje Klaipėdoje, adresu Taikos pr. 64/Baltijos pr. 24 prekybos centre „ARENA“.
6. Išanalizuoti kainos politiką;
7. Išnagrinėti parduotuvės vietą
8. Išanalizuoti rėmimo priemones
Asortimentas ir jo gylis
Pasak A. Pajuodžio knygos “Prekybos marketingas” (Vilnius Eugrimas, 2002m., p. 207, 211) Asortimentas – tai prekių rinkinys, kurį tam tikru metu rinkai pateikia prekybos įmonė. Taigi asortimentas yra prekybos įmonės pasiūla. Asortimento pločio ir gylio matavimais remiasi vartotojų pirkimo elgsena. Asortimento pločiu suprantama įvairios paskirties prekių pasiūla, sudaranti galimybes vieno apsilankymo prekybos (pirkimo) vietoje metu patenkinti įvairius poreikius. Asortimento gylis pirkėjui sudaro alternatyvias tam tikros paskirties prekių pasirinkimo galimybes. Parduotuvės ,,Utenos trikotažas‘‘ asortimentas yra – drabužiai.
Asortimento gylis pirkėjui sudaro alternatyvias tam tikros paskirties prekių pasirinkimo galimybes. Parduotuvėje AB,,Utenos trikotažas‘‘asortimento gylis, mano nuomone, yra pakankamas moterų drabužių atžvilgiu, bet mažiau vyrų. Pavyzdžiui, paimkime apatinį trikotažą, iš to matome, kad parduotuvėje prekiaujama moteriškais apatiniais- maikutėmis, pižaminėmis kelnėmis, naktiniais, apatinėmis kelnaitėmis, lemenukais, palaidinėmis, chalatais. Beto,...
Šį darbą sudaro 1946 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!