Darbą atliko A6 – 2 gr. stud.
2008 - ...
Įvadas
Rinkodaros kompleksas - visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, įgalinančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės rinkodaros tikslus. (Pranulis V., 2000).
Svarbiausias rinkodaros komplekso sprendimų ir veiksmų bruožas - tai, kad jie priklauso įmonės kompetencijai, gali būti jos kontroliuojami, reguliuojami, keičiami. Planuodama savo rinkodaros veiklą, įmonė remiasi visais rinkodaros komplekso elementais, tačiau kiekvienas iš jų gali būti įgyvendinamas naudojant įvairias, alternatyvias priemones, skirtingas strategijas.
AB DnB NORD banke yra naudojami šie marketingo komplekso elementai:
• paslauga;
• kaina;
• paskirstymas;
• rėmimas.
Darbo objektas – AB DnB NORD banko rinkodaros komplekso priemonių naudojimo tyrimo sistema.
Tikslas – Išnagrinėti AB DnB NORD banko rinkodaros komplekso priemonių naudojimą.
Norint įgyvendinti užsibrėžtą tikslą reikia atlikti šiuos uždavinius:
1. Išnagrinėti AB DnB NORD banko paslaugų analizę.
2. Apibrėžti AB DnB NORD banko kainodaros analizę.
3. Supažindinti su AB DnB NORD banko paskirstymo analize.
4. Pateikti AB DnB NORD banko rėmimo veiksmų analizę.
Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė;
2. Įmonės duomenų analizė.
1. AB DnB NORD BANKO PASLAUGŲ ANALIZĖ
1.1 Paslaugų asortimentas
Apibrėžti paslaugos sampratą yra vienas sudėtingiausių paslaugų teorijos uždavinių. Kaip ir rinkodaros, taip ir paslaugos vieningo apibrėžimo nėra.
Pasak Bagdonienės L. ir Hopenienės R. (2004), „paslauga – tai proceso ir rezultato sintezė, nes yra neapčiuopiamos veiklos ir prekės derinys“.
Kindurys V. (1998) taip pat pateikia keleto autorių nuomonę paslaugos apibrėžimo požiūriu. Besson R. pateikia tokį paslaugos apibrėžimą: „Vartotojui paslaugos yra bet kokie veiksmai, siūlomi parduoti, suteikiantys reikšmingą naudą ar pasitenkinimą, veiksmai, kurių jis negali atlikti pats sau arba kurių nepasirenka atlikti sau“. Na, o Blois K. traktuoja paslaugą kaip veiksmą, kuris neturi įtakos materialiai prekei.
Skirtingai nei visi prieš tai pateikti paslaugos apibrėžimai, Pajuodis A. (2005) paslaugą apibūdina, kaip priemonę, kuri skatintų prekių pardavimą, prieš prekių pirkimą, jo metu ar po jo.
Mano nuomone, pakankamai aiškiai ir suprantamai paslaugos apibrėžimą pateikia Kotler P. ir kt., (2003). Anot jų „paslauga – tai bet kuri veikla ar nauda, kurią...
Šį darbą sudaro 4470 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!