Tyrimai

Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste

10   (3 atsiliepimai)
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 1 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 2 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 3 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 4 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 5 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 6 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 7 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 8 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 9 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 10 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 11 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 12 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 13 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 14 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 15 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 16 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 17 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 18 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 19 puslapis
Tyrimas: UAB "Utenos duona" produktų paklausa Utenos mieste 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Virgilija Titenienė
2008-04-
UTENA 2008
Lentelių sąrašas
1 lentelė. Marketingo tyrimų rūšys pagal skirtingus autorius...............................................................8
2 lentelė. Marketingo tyrimo rūšys ir metodai pagal V. Pranulį 1998 m.............................................8 3 lentelė. Marketingo tyrimų rūšys ir metodai pagal V. Pranulį 2007 m...........................................10
4 lentelė. Apklausų tipai pagal skirtingus autorius...................................................................................10
Paveikslų sąrašas
1 pav. Marketingo tyrimų rūšių ir metodų klasifikavimas per informacijos šaltinius...................9
2 pav. Respondentų lytis...............................................................................................................13
3 pav. Respondenyų gyvenamoji vieta. ........................................................................................14
4 pav. Respondentų vidutinės mėnesinės pajamos........................................................................14
5 pav. Respondentų svarbiausi kriterijai renkantis duoną.............................................................15
6 pav. Respondentams patogiausia vieta pirkti duonai.................................................................15
7 pav. Produkto paklausa..............................................................................................................16
Pagrindinės sąvokos ir terminai
Apklausa - marketingo informacijos rinkimas asmeninės, telefono, pašto ar mišrios apklausos
būdu.
Potencialus pirkėjas – tai pirkėjas, kuris gali ir nori pirkti prekę.
Tyrimai – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Anketa – klausimynas, naudojamas marketingo tyrimo duomenų surinkimo tikslams.
Apklausos tikslas – apklausos būdu gauti sprendimams reikalingą informaciją.
Dischatominiai klausimai yra tokie, kuriuose iš dviejų atsakymų prašoma pasirinkti vieną.
Multichatominiai klausimai yra tokie, kur apklausiamojo prašoma pasirinkti atsakymą daugiau negu iš dviejų variantų.
Nuomonė – tai vartotojo patirties, jausmų, vertinimų, susijusių su tam tikru objektu, sąveikos rezultatas.
Įvadas
Marketingo tyrimai padeda organizacijai pažinti aplinką, surasti tinkamą reaga­vimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą. Atliekant marketingo tyrimus gaunama informacija padeda nustaty­ti veiklos rinkoje galimybes, strategijas ir problemas, ja remdamasi įmonė ne tik kuria, tobulina ir vertina marketingo programas, kontroliuoja marketingo veik­ią, bet taip pat sprendžia investicijų, personalo, mokslinių tyrimų bei projekta­vimo klausimus. Marketingo tyrimai marketingo valdymo sistemoje ruri dvejopą reikšmę. Pir­ma, tai yra marketingo grįžtamojo ryšio informacija, vadovams teikianti žinių, kur ir kokių yra marketingo komplekso trūkumų, ką galima ir reikėtų padaryti, pakeisti norint padidinti įo efektyvumą. Antra, marketingo tyrimai yra svarbus instrumentas žvalgant naujas galimybes konkrečiose rinkose. Šiais tyrimais at­liekama rinkos segmentų žvalgyba, naujų gaminių bandymai. Visa tai padeda marketingo vadovams nustatyti vartotojų įsitikinimus, požiūrius, norus ir po­reikius, pirkimo papročius ir galimybes, taip pat verslo veiklos apimčių ir pel­ningumo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2994 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Lentelių sąrašas .3
  • Paveikslų sąrašas .4
  • Pagrindinės sąvokos ir terminai .5
  • Įvadas .6
  • 1. MARKETINGO TYRIMŲ REIKŠMĖ IR ORGANIZAVIMAS.7
  • 1.2. Marketingo tyrimų rūšys ir metodai..7
  • 1.2.1. Apklausų tipai.10
  • 1.2.2. Apklausos tyrimų privalumai 11
  • 2. UAB „UTENOS DUONA“ PRODUKTŲ PAKLAUSOS TYRIMAS..13
  • 2.1. UAB „Utenos duona“ pristatymas13
  • 2.2. Tyrimo metodai ir organizavimas.14
  • 2.3. Tyrimo pristatymas ir analizė..15
  • Išvados 18
  • Cituota ir naudota literatūra 19
  • Priedai.20
  • 1 priedas. Anketa..21
  • 2 priedas. Pataisyta anketa22
  • 3 priedas. Suvestinė lentelė..24
  • 4 priedas. Respondentų pildytos anketos..26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
20 psl., (2994 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 20 psl., (2994 ž.)
  • Word failas 197 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt