Virgilija Titenienė
2008-04-
UTENA 2008
Lentelių sąrašas
1 lentelė. Marketingo tyrimų rūšys pagal skirtingus autorius...............................................................8
2 lentelė. Marketingo tyrimo rūšys ir metodai pagal V. Pranulį 1998 m.............................................8 3 lentelė. Marketingo tyrimų rūšys ir metodai pagal V. Pranulį 2007 m...........................................10
4 lentelė. Apklausų tipai pagal skirtingus autorius...................................................................................10
Paveikslų sąrašas
1 pav. Marketingo tyrimų rūšių ir metodų klasifikavimas per informacijos šaltinius...................9
2 pav. Respondentų lytis...............................................................................................................13
3 pav. Respondenyų gyvenamoji vieta. ........................................................................................14
4 pav. Respondentų vidutinės mėnesinės pajamos........................................................................14
5 pav. Respondentų svarbiausi kriterijai renkantis duoną.............................................................15
6 pav. Respondentams patogiausia vieta pirkti duonai.................................................................15
7 pav. Produkto paklausa..............................................................................................................16
Pagrindinės sąvokos ir terminai
Apklausa - marketingo informacijos rinkimas asmeninės, telefono, pašto ar mišrios apklausos
būdu.
Potencialus pirkėjas – tai pirkėjas, kuris gali ir nori pirkti prekę.
Tyrimai – tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas.
Anketa – klausimynas, naudojamas marketingo tyrimo duomenų surinkimo tikslams.
Apklausos tikslas – apklausos būdu gauti sprendimams reikalingą informaciją.
Dischatominiai klausimai yra tokie, kuriuose iš dviejų atsakymų prašoma pasirinkti vieną.
Multichatominiai klausimai yra tokie, kur apklausiamojo prašoma pasirinkti atsakymą daugiau negu iš dviejų variantų.
Nuomonė – tai vartotojo patirties, jausmų, vertinimų, susijusių su tam tikru objektu, sąveikos rezultatas.
Įvadas
Marketingo tyrimai padeda organizacijai pažinti aplinką, surasti tinkamą reagavimo į šią aplinką derinį, parengti sprendimų, priemonių ir veiklos variantų kompleksą. Atliekant marketingo tyrimus gaunama informacija padeda nustatyti veiklos rinkoje galimybes, strategijas ir problemas, ja remdamasi įmonė ne tik kuria, tobulina ir vertina marketingo programas, kontroliuoja marketingo veikią, bet taip pat sprendžia investicijų, personalo, mokslinių tyrimų bei projektavimo klausimus. Marketingo tyrimai marketingo valdymo sistemoje ruri dvejopą reikšmę. Pirma, tai yra marketingo grįžtamojo ryšio informacija, vadovams teikianti žinių, kur ir kokių yra marketingo komplekso trūkumų, ką galima ir reikėtų padaryti, pakeisti norint padidinti įo efektyvumą. Antra, marketingo tyrimai yra svarbus instrumentas žvalgant naujas galimybes konkrečiose rinkose. Šiais tyrimais atliekama rinkos segmentų žvalgyba, naujų gaminių bandymai. Visa tai padeda marketingo vadovams nustatyti vartotojų įsitikinimus, požiūrius, norus ir poreikius, pirkimo papročius ir galimybes, taip pat verslo veiklos apimčių ir pelningumo...
Šį darbą sudaro 2994 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!