10 pav. Respondentų pasiskirstymas pagal produktų kainos padidinimą 19
Pagrindinės sąvokos ir terminai
Ekologiški žemės ūkio produktai – tai ypatingu maistingumu bei natūraliomis savybėmis pasižymintis maistas. Juose ne tik gausu įvairių žmogui kiekvieną dieną būtinų mineralų ir vitaminų, bet jų sudėtyje nėra pesticidų likučių, jie neužteršti sunkiaisiais metalais, hormonais ar kitais sintetiniais priedais. ( )
Ekologinis žemės ūkis – tai harmoninga ūkininkavimo sistema, kurioje nenaudojant sintetinių cheminių medžiagų siekiama uždaro, tęstinio energijos ir maisto medžiagų apytakos ciklo, neteršiama gamta ir vartotojai aprūpinami sveikais maisto produktais. ( )
Marketingo tyrimas - tai marketingo sprendimams reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir interpretavimas. (Dikčius V., 2005, p.9)
Anketa – yra klausimynas, kuris naudojamas marketingo tyrimo duomenų surinkimo tikslais. (Pranulis V., 1998, p. 89)
Marketingas – poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, padedantis pasiekti žmogaus ir organizacijos tikslus ((Pranulis V., 1998, p. 27)
Marketingo tyrimo procesas – tyrimo proekto, jo etapų ir sudėtinų dalių numatymas ir jo įgyvendinimas siekiant užsibrėžto tyrimo tikslo. (Unterhauser L., 2006, p. 35)
ĮVADAS
Ekologiški maisto produktai mūsų šalyje vis dar ne tokie populiarūs kaip užsienyje ne dėl aukštesnės jų kainos, o todėl, kad apie juos trūksta informacijos ir dauguma vis dar nežino, kuo šie maisto produktai skiriasi nuo įprastinių. Bet susidomėjimas tokiais produktais auga.
Ekologiškų produktų gamybos apimtys didėja. Jų rinkos formavimuisi yra reikšmingi šių produktų elgsenos tyrimai, todėl labai svarbu atlikti vartotojų poreikio tyrimą ir išsiaiškinti, kokie poreikiai skatina ar stabdo vartotojo apsisprendimą pirkti šiuos maisto produktus. Taigi šį tyrimą atliksiu naudodamasi anketine apklausa.
Anketa yra labai patogus ir plačiai naudojamas pirminių duomenų rinkimo metodinis instrumentas. Anketinės apklausos yra populiarios ir paplitusios marketingo bei socialiniuose tyrimiuose. Naudojant anketas, surenkama daug originalios pirminės informacijos.
Anketomis surinkta informacija leidžia sužinoti ir nuspręsti, kaip ir kokias marketingo priemones tikslinga naudoti siekiant žadinti palankią pirkėjų reakciją, išsaugoti jau esamus pirkėjus bei įgyti naujų.
Darbo objektas – Ekologiškų maisto produktų paklausa...
Šį darbą sudaro 4382 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!