POLITIKOS EFEKTYVUMO TYRIMAS.
Studentas/ ė Valentina Simanovičienė
(parašas) (vardas, pavardė)
Kursinio darbo vadovas/ė ___________ Rasa Apanavičiūtė
(parašas) (darbo vadovo mokslinis laipsnis, mokslo
pedagoginis vardas, vardas, pavardė)
Vilnius, 2010
ĮVADAS
Kiekvienos įmonės tikslas yra patenkinti vartotojo poreikius ir gauti iš to pelną. Į marketingo programą įeina asortimento formavimas, kainų nustatymas, pateikimo organizavimas, rėmimo organizavimas. Šiuos atskirus elementus reikia suderinti taip, kad būtų gautas maksimalus efektas.
Kad kuo geriau būtų patenkinti vartotojų poreikiai, būtina tinkamai suformuoti prekių asortimentą. Prekių asortimentą turi sudaryti prekės, kurios, be abejo tenkina vartotojų poreikius, ir taip pat prekės, reikalingos papildymui pirmųjų.
Asortimento formavimas tiek gamybinėje, tiek ir prekybinėje įmonėje yra nenutrūkstamas procesas, nes gyventojų paklausa nuolat kinta, nėra statiška. Todėl norint prekybos asortimentą padaryti efektyvų, jį reikia pastoviai kontroliuoti. Norint atlikti asortimento analizę, reikia stebėti kaip perkamos prekės, kurios iš jų labiausiai. Prekių asortimento analizė rodo, kaip tenkinama gyventojų paklausa, koks prekių pasirinkimas, jo kaita, leidžia nustatyti asortimento platumą ir gilumą.
Darbo objektas – prekybos centro „Maxima X-969“ prekių asortimento analizė.
Darbo tikslas – atlikti „Maxima X-969“ prekybos centro asortimento formavimo politikos efektyvumo tyrimą.
Darbo uždaviniai:
1. išaiškinti asortimento apibrėžimą ir jo parametrus;
2. pristatyti UAB „Maxima “ asortimento politikos formavimą;
3. atlikti prekybos centro „Maxima X-969“ asortimento formavimo politikos efektyvumo tyrimą.
Darbo tyrimo metodai: iš anketinės apklausos būdų surinktos informacijos, atliktas prekybos centro “Maxima X” asortimento formavimo politikos efektyvumo tyrimas.
Teorinėje darbo dalyje pateiktas asortimento politikos apibrėžimas ir aprašyti tyrimo atlikimo būdai.
Praktinėje dalyje, tyriant problemą, buvo pasirinktas apklausos metodas, kaip pirminių duomenų rinkimo būdas, kurio pagalba informacija gaunama anketų pagalba. Anketą pasirinkau todėl, kad noriu sužinoti kokie vartotojų poreikiai, tai yra sužinosiu jų nuomonę apie prekybos centro „Maxima X-969“ siūloma asortimentą ir manau, kad tai yra geriausias būdas gauti reikalingą informaciją. Anketų naudojimas padeda struktūrinti renkamus duomenis, todėl žymiai lengviau juos apdoroti ir analizuoti. Uždarojo tipo anketą pasirinkau dėl to, kad noriu gauti aiškius ir tikslius atsakymus į mane dominančius klausymus, be to tokiu...
Šį darbą sudaro 6259 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!