Šiandien reklama labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, reklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo ir susidomėjimą sukeliančių bei įtikinėjimo priemonių. Reklama padeda vartotojui išsirinkti prekę, skatina atskirus pirkėjus, o kartais ir plačius vartotojų sluoksnius įsigyti prekę. Ji padeda formuoti interesus, papročius, nuomonę, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Reklama apibūdina apibūdina tų ar kitų prekių naudingumą, jų reikšmę, kainas, asortimentą ir kokybę.
Kai kurioms įmonėms reklama yra labai svarbi, tuo trapu kitoms ji gali būti visai nesvarbi.Pavyzdžiui; jei jūs nusprendėte parduoti produktą naudodamiesi pašto paslaugomis,tai reikės tam tikro komercinio laiško ar informacinio biuletenio spaudoje.Iš kitos pusės,jei jūs teikiate paslaugas kokiems 2-3 užsakovams ir bendradarbiaujate su jais visas 7dienas per savaitę,tai papildomų išlaidų reklamai tikrai nereikia.Vis dėlto svarbu pastebėti,kad jei įdarbinsime papildomą žmogų,tai jo aprūpinimas darbu jau pareikalaus,kad ir nedidelių bet vis dėlto šiokių tokių išlaidų.
Kiekvieną dieną susidurdami su reklama mes net nebekeliame sau klausimo, ar ji reikalinga. Gyvenimas be reklamos yra neįsivaizduojamas. Susidurdamas su reklama vartotojas įsijungia į nuolatinę prekės ar paslaugos pažinimo ir vertinimo veiklą. Be reklamos vartotojas nežinotų iš ko rinktis. Dėl reklamos jis gali svarstyti: reikia – ar nereikia, pagal kišenę – ar ne, pirkti – ar – ar ne? Reklama neverčia vartotojo primigtinai pirkti reklamuojamą prekę, ji tik suteikia vartotojui informaciją apie prekės egzistavimą.
Reklamos reikšmė, jos efektyvumas, platinimo galimybės bus atskleistos šiame darbe.
Tiksliai apibrėžti, kas yra reklama nėra paprasta, ir juridiniuose aktuose, ir moksliniuose darbuose bei praktiniame reklamos versle aptinkama gausybė skirtingų nuomonių.
Čia labiausiai akcentuojama ,kad reklama skiriama tam tikrai auditorijai,vadinasi turime žinoti apie prekės realizavo rinkos vartotojus.
Šiek tiek kitaip apibrėžiama reklama A.Poviliūno mokymo priemonėje “Marketingo pradmenys”.
Reklama-tai neasmeninės komunikacijos formos, kurios realizuojamos, naudojant mokamos informacijos skleidimo priemones ir nurodant finansavimo šaltinius.(7,70)
Čia labiau pabrėžiama reklamos funkcija-...
Šį darbą sudaro 4118 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!