7.1.1. Reklama laikraščiuose……………………………………………………………18
7.1.2. Reklama žurnaluose………………………………………………………………20
7.2. Reklama televizjoje………………………………………………………………………22
7.3. Reklama internete……………………………………………………………………...…24
7.4. Radijo reklama…………………………………………………………………………....27
7.5. Lauko (išorinė) reklama………………………………………………………………….28
8. Reklamos organizavimas…………………………………………………………………………30
. Išvados……………………………………………….……………………………………………33
. Literatūra…………………………………...……………………………………………………...35
ĮVADAS
Reklaminės priemonės kaip ir mūsų pasaulis, labai greitai keičiasi. Nors artimiausioje ateityje tikrai dar bus leidžiami laikraščiai, žurnalai, bus televizija ir radijas, bet sunku pasakyti, kokios reklamos platinimo priemonės prisijungs prie jų, kokios užtvirtins savo pozicijas, kokios išnyks.
Vienas iš verslininko uždavinių reklamoje - susipažinimas su naujomis reklaminėmis priemonėmis, kad būtų galima naudoti tokias, kurios didina reklamos poveikio apimtį, rezultatyvumą, rentabilumą.
Ateitis artėja. Jau šiandien kai kuriose šalyse reklamą deda į videosistemas, įmontuotas į didelių parduotuvių pirkinių vežimelius, parodo reklamines medžiagas demonstruojamose lėktuvų salonuose ir konferencijų salėse videoprogramose.
Ateityje laikraščiai ir žurnalai leisis kompiuterinėse ir video versijose, kurias vartotojas gaus per modemą arba magnetinėse ar lazeriniuose diskuose. Prenumeratoriai galės elektroniniu būdu sortiruoti ir ieškoti informaciją, ignoruodami tą, kuri jų nedomina.
Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį. Kiekvienas žmogus yra asmenybė ir kiekvienas savaip vertiną reklamą. Todėl yra įdomu žinoti įvairių žmonių reklamos vertinimą, jos poveikį vartotojui ir rinkai. Šiais laikais reklamos industrija labai sparčiais plečiasi ir atsiranda vis naujų reklamos priemonių. Todėl manau, kad ši tema aktuali.
Taigi, šio darbo tikslas - susipažinti su reklamos kampanijos planavimu ir jos organizavimu.
Darbo uždaviniai yra:
1. apžvelgti reklamos sampratą;
2. išsiaiškinti reklaminės kampanijos esmę ir ypatumus,
3. nustatyti reklaminės kampanijos tikslus;
4. išanalizuoti pagrindines reklamos priemones ir jų panaudojimo kryptis;
5. išnagrinėti reklamos organizavimą.
Šio darbo metodai - mokslinės ir teorinės literatūros apžvalga.
1. Reklamos samprata
Reklama šiandien labai sparčiai skverbiasi į įvairias gyvenimo sritis. Aktyvios rinkos sąlygomis, esant didelei prekių ir paslaugų įvairovei, raklama tampa viena svarbiausių esamų ir potencialių pirkėjų, lankytojų ir klientų informavimo, supažindinimo ir susidomėjimą sukelenčių bei įtikinėjimo priemonių. Ji padeda vartotojui išsirinkti prekę, kryptingai...
Šį darbą sudaro 8246 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!