Temos aktualumas. Šiuolaikinių įmonių įvaizdžio kūrimas bei veikla neįsivaizduojama be reklamos. Daugelis stengiasi sukurti kuo originalesnę ir efektyvesnę reklamą, kuri sugebėtų patraukti vartotojus. Šiais laikais mes galime pamatyti labai daug kokybiškos ir efektyvios reklamos, todėl pralenkti konkurentus nėra paprastas uždavinys. Norint patraukti kuo daugiau vartotojų reikia labai detaliai išanalizuoti reklamos formas, tipus, specifiką. Tačiau to neužtenka todėl reikia gerai pažinoti konkurentus bei vartotojus, kad reklama būtų galima išsiskirti iš kitų bei parodyti vartotojams kažką naujo ir originalaus.
Kiekvienas iš mūsų kiekvieną dieną susiduria su reklama. Nesvarbu ką darytum: skaitytum laikraštį, žiūrėtum televizorių, eitum gatve ar tiesiog važiuotum autobusu, visur susidursi su įvairiausiomis reklaminėmis žinutėmis, kurios dažniausiai informuoja mus apie tam tikras prekes ar paslaugas.
Darbo tikslas. Susipažinti su prekinio ženklo svarba, reklamos samprata, rūšimis, paskirtimi bei poveikiu vartotojams. Susipažinti su konkurencinių paslaugų įmonių reklamos organizavimu, ištirti kuo naudinga ši konkurencija vartotojui, nustatyti pagal kokius aspektus vartotojas susidomi reklama.
Tyrimo objektas. Reklama, jos organizavimas, svarbiausi aspektai patraukiantys vartotojo dėmesį. Šiam tyrimui buvo naudota apklausa internete. Taip pat reklama tirta remiantis išanalizuota teorine medžiaga.
Darbo rezultatai ir išvados. Atlikus darbą, paaiškėjo, kad žmonių pasirinkimui didelę įtaką daro reklama. Reklama veikia vartotojus taip skatindama įsigyti siūlomą prekę ar paslaugą.
Savo analizę rėmiau atlikta apklausa.
Tyrimo metu buvo atlikta internetinė apklausa, kurios metu buvo stengiamasi išsiaiškinti, kokią išankstinio mokėjimo kortelę renkasi vartotojai ir kas nulemia jų vieną ar kitą pasirinkimą. Padarius galutines išvadas didžiausią įtaką pasirenkant išankstinio mokėjimo kortelė daro reklamuojamos akcijos. Tai gi galima sakyti, kad reklama yra ypač efektyvi, kai jos reklaminė žinutė praneša apie šiuo metu vykstančias akcijas.
Lietuvių kalboje naudojamas terminas „reklama“, kildinamas iš lot. reclamo – rėkiu. Anglų kalboje šia prasme naudojamas žodis advert ( advertisng, advertise – reklamuoti, skelbti, pranešti ) – atkreipti į save dėmesį; ši reikšmė taip pat siejama su lot. advertere – nukreipti sukoncentruoti ( dėmesį, pastangas ).
Reklama iš tikrųjų yra dėmesio...
Šį darbą sudaro 4217 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!