Tarp media kuriamų vaizdų Michael Jordan yra išsiskirianti figūra. MJ yra ikoninis įvaizdis, manija laimėjimui ir sėkmei. Toks esamas portretas idealiai atitiko Nike marketingo linijas – sujungiant atletines galimybes su mados įvaizdžiu. Kaip polisemiškas ženklas, MJ pristato figūrą, kuri mobilizuoja daug fantazijų (atletiškumą, sveikatą, sėkmę ir t.t.) nacionaliniame ir globaliniame kontekste.
Reklama konstruojama naudojantis kodais ir aliuzijos metodu. Pirmasis kadras įrėmina visą reklaminę kompoziciją. Jis formuojamas kaip „brand‘inė“ užsklanda įvedimui į įvykių seką. Kameros fiksuojamas vaizdas pirmame kadre traktuojamas kaip nuoroda į vėliau atsirandančius pasąmonę veikiančius mechanizmus, kuriančius atpažinimo vaizdinius. Visoje reklamoje dominuoja dvigubas kodavimas, t.y. pirmiausia žiūrovo akis pastebi, o vėliau kadras kartojamas, kad vaizdinys pereitų į pasąmonės lygmenį ir ten užsifiksuotų.
Reklamos įžanginėje dalyje kamera veikia kaip statiškas mechanizmas, išryškinantis tik patį faktą „Micheal Jordan – direktorius Jordan“. Dėl šio fakto pateikimo atsiranda klausimų, keliančių intriginę situaciją. Dėmesio patraukimo lygmuo pereina į dėmesio išlaikymo lygmenį ir jį efektingai suponuoja. Visa ši įžanginė schema baigiama juodo fono uždanga, kurią galima pastebėti reklamą žiūrint stabdymo principu. Juodasis kadras veikia kaip dvigubas kodas: kaip empiriško stebėjimo padarinys, užbaigiantis ir pradedantis naują reklamos ciklo dalį, ir kaip kadras, subliminuojantis žmogaus pasąmonę. Subliminavimas perteikia kodifikacijos esmę, užprogramuojant žiūrovo pasąmonę fiksuoti matytus vaizdinius ir, pakartotinai pateiktus, atpažinti.
Nuo logiškai sukonstruotos įžangos vizualinis efektas prasideda turinio pateikimu. Kameros statiškumas pervedamas į dinamiką. Žinutės gavėjas įtraukiamas į veiksminę reklamos dalį. Centrinis objektas – MJ portretas. Užpildantis fonas komunikuoja su žinutės gavėju kaip su krepšinio žiūrovu. Turinys esti kaip akivaizdi aliuzija į MJ sėkmės ištakas. Profesionalus krepšinis prasidėjo nuo Jordano eros, todėl jo įvaizdis čia veikia kaip pridėtinė vertė. Jo simbjozė su Nike reklamoje apeliuoja į pozityvų žiūrovo požiūrį. Situacija apžaidžiama sumaišant nusistovėjusius kodus ar net įprastinius kodus žinutės gavėjų pasąmonėje. MJ aistra krepšiniui sumaišoma su aistra darbui. Todėl šioje vietoje jau atsiranda fiksuotų kodų neigimas. Aistros krepšiniui ir aistros...
Šį darbą sudaro 1065 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!