• Anonsų analizės apibendrinimas;
• Pabaiga.
Tyrime dalyvavo 9 mokiniai:
• Tyrime dalyvavo 9 mokiniai:
• Jakimačiūtė Indrė;
• Leonavičius Andrius;
• Milbutas Justinas;
• Pupinytė Žydrė;
• Simutis Paulius;
• Sinkevičiūtė Justina;
• Šicaitė Karolina;
• Šorochovaitė Karolina;
• Venclovas Gytis.
Bendri duomenys
• Visi mokiniai kartu sudėjus televiziją stebėjo 15h.20min..
• Per šį laiką buvo parodyta:
• 149 reklamos;
• 65 anonsai.
Kas yra reklama?
• Reklama – skleidimas informacijos apie prekes, jų privalumus, vertę, įsigijimo sąlygas ir vietą, pasitelkiant spaudą, radiją, televiziją, žadinančios norą įsigyti prekę arba pasinaudoti tam tikromis paslaugomis;
• reklamos interesai gali būti ekonominiai, kultūriniai, politiniai.
Reklamos analizė
• Reklamas galima suskirstyti į keletą pagrindinių sričių:
• vaistų reklama;
• maisto reklama;
• kūno priežiūros, higienos prekės;
• žaidimai, pramogos;
• telekomunikacinės paslaugos;
• kt. paslaugos.
Taigi iš 149 reklamų:
• Taigi iš 149 reklamų:
• vaistų reklamą rodė 22 kartus;
• maisto – 22 kartus;
• higienos, kūno priežiūros prekių – 45kartus;
• pramogų, žaidimų – 20 kartų;
• telekomunikacinių paslaugų – 26 kartus,
• kitų paslaugų reklamas matėme 14 kartų.
•
Šiuos duomenis sukėlus į lentelę matome:
Vaistai
• Iš šių duomenų galima spręsti, jog šiuo metu, kada orai palankūs plisti įvairioms ligoms, vaistų , maisto papildų, kurie padės greičiau pasveikti ar išvengti ligos, reklamų kiekis padidės, nes žmonės bus labiau suinteresuoti jas pirkti.
Higienos, kūno priežiūros prekės
• Didžiausia reklamos dalis susijusi su higienos priemonėmis: šampūnais, dezodorantais, kremais ir pan. Po „Schwarzkopf“ gaminių pristatymo buvo rodoma žaidimo reklama, kuri ragina pirkti rodytus produktus. Žmonės labiau norės jas įsigyti, nes perkant šias prekes jie gali laimėti prizų.
Tačiau higienos, bei kūno priežiūros prekių reklamų kiekį lemia šių gaminių gausa rinkoje. Gamintojas nori, kad pirkėjas (kaip dažnai sakoma reklamose) „išsirinktų geriausia“, todėl dažnai reklamuojami produktai gali susilaukti didesnio kiekio pirkėjų, o gamintojai – pelno.
• Tačiau higienos, bei kūno priežiūros prekių reklamų kiekį lemia šių gaminių gausa rinkoje. Gamintojas nori, kad pirkėjas (kaip dažnai sakoma reklamose) „išsirinktų geriausia“, todėl dažnai reklamuojami produktai...
Šį darbą sudaro 679 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!