Analizės

Televizijos reklamos analizė

10   (1 atsiliepimai)
Televizijos reklamos analizė 1 puslapis
Televizijos reklamos analizė 2 puslapis
Televizijos reklamos analizė 3 puslapis
Televizijos reklamos analizė 4 puslapis
Televizijos reklamos analizė 5 puslapis
Televizijos reklamos analizė 6 puslapis
Televizijos reklamos analizė 7 puslapis
Televizijos reklamos analizė 8 puslapis
Televizijos reklamos analizė 9 puslapis
Televizijos reklamos analizė 10 puslapis
Televizijos reklamos analizė 11 puslapis
Televizijos reklamos analizė 12 puslapis
Televizijos reklamos analizė 13 puslapis
Televizijos reklamos analizė 14 puslapis
Televizijos reklamos analizė 15 puslapis
Televizijos reklamos analizė 16 puslapis
Televizijos reklamos analizė 17 puslapis
Televizijos reklamos analizė 18 puslapis
Televizijos reklamos analizė 19 puslapis
Televizijos reklamos analizė 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Anonsų analizės apibendrinimas;
• Pabaiga.
Tyrime dalyvavo 9 mokiniai:
• Tyrime dalyvavo 9 mokiniai:
• Jakimačiūtė Indrė;
• Leonavičius Andrius;
• Milbutas Justinas;
• Pupinytė Žydrė;
• Simutis Paulius;
• Sinkevičiūtė Justina;
• Šicaitė Karolina;
• Šorochovaitė Karolina;
• Venclovas Gytis.
Bendri duomenys
• Visi mokiniai kartu sudėjus televiziją stebėjo 15h.20min..
• Per šį laiką buvo parodyta:
• 149 reklamos;
• 65 anonsai.
Kas yra reklama?
• Reklama – skleidimas informacijos apie prekes, jų privalumus, vertę, įsigijimo sąlygas ir vietą, pasitelkiant spaudą, radiją, televiziją, žadinančios norą įsigyti prekę arba pasinaudoti tam tikromis paslaugomis;
• reklamos interesai gali būti ekonominiai, kultūriniai, politiniai.
Reklamos analizė
• Reklamas galima suskirstyti į keletą pagrindinių sričių:
• vaistų reklama;
• maisto reklama;
• kūno priežiūros, higienos prekės;
• žaidimai, pramogos;
• telekomunikacinės paslaugos;
• kt. paslaugos.
Taigi iš 149 reklamų:
• Taigi iš 149 reklamų:
• vaistų reklamą rodė 22 kartus;
• maisto – 22 kartus;
• higienos, kūno priežiūros prekių – 45kartus;
• pramogų, žaidimų – 20 kartų;
• telekomunikacinių paslaugų – 26 kartus,
• kitų paslaugų reklamas matėme 14 kartų.

Šiuos duomenis sukėlus į lentelę matome:
Vaistai
• Iš šių duomenų galima spręsti, jog šiuo metu, kada orai palankūs plisti įvairioms ligoms, vaistų , maisto papildų, kurie padės greičiau pasveikti ar išvengti ligos, reklamų kiekis padidės, nes žmonės bus labiau suinteresuoti jas pirkti.
Higienos, kūno priežiūros prekės
• Didžiausia reklamos dalis susijusi su higienos priemonėmis: šampūnais, dezodorantais, kremais ir pan. Po „Schwarzkopf“ gaminių pristatymo buvo rodoma žaidimo reklama, kuri ragina pirkti rodytus produktus. Žmonės labiau norės jas įsigyti, nes perkant šias prekes jie gali laimėti prizų.
Tačiau higienos, bei kūno priežiūros prekių reklamų kiekį lemia šių gaminių gausa rinkoje. Gamintojas nori, kad pirkėjas (kaip dažnai sakoma reklamose) „išsirinktų geriausia“, todėl dažnai reklamuojami produktai gali susilaukti didesnio kiekio pirkėjų, o gamintojai – pelno.
• Tačiau higienos, bei kūno priežiūros prekių reklamų kiekį lemia šių gaminių gausa rinkoje. Gamintojas nori, kad pirkėjas (kaip dažnai sakoma reklamose) „išsirinktų geriausia“, todėl dažnai reklamuojami produktai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 679 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Mokyklinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
21 psl., (679 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 21 psl., (679 ž.)
  • Skaidrės 305 KB
  • Lygis: Mokyklinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt