Namų darbai

Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 1 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 2 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 3 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 4 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 5 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 6 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 7 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 8 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 9 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 10 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 11 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 12 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 13 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 14 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 15 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 16 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 17 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 18 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 19 puslapis
Marketingo aplinkos pažinimas ir tyrimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. Marketingo aplinkos pažinimas
Marketingo aplinka – tai visuma išorinių veiksnių, tiesiogiai ir netiesiogiai darančių įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams. Marketingo aplinkos pažinimas – tai nuolatinis informacijos rinkimas ir analizė, siekiant aptikti ir įvertinti svarbius pokyčius ir tendencijas, kurios gali paveikti įmonės marketingo ar ir visą verslo strategiją.
Analizuojant marketingo aplinką skiriama mikro ir makroaplinka. Mikro aplinkos komponentai, kaip ir makro aplinkos, įtakoja įmonės marketingo veiklą, tačiau jų įtaka yra tiesioginė, gana aiškiai apčiuopiama ir suvokiama, labiau „operatyvinio“ pobūdžio, kai tuo tarpu makroaplinkos komponentų kaita formuoja ilgalaikes verslo, vartojimo tendencijas, o jų sąlygoti pokyčiai formuoja naujus verslo būdus, vartojimo įpročius, jų įtaka yra ilgalaikė ir strategiškai svarbi. Jei įmonė ir pati gali gana sėkmingai daryti įtaką marketingo mikroaplinkos elementams, tai mikro aplinkos įtakoti praktiškai neįmanoma, jei įmonė nepasiūlo rinkai iš esmės naujų produktų ar poreikių tenkinimo būdų.
Marketingo mikroaplinka – tai visuma jėgų, tiesiogiai darančių įtaką įmonės marketingo veiklai. Marketingo aplinkos elementai yra šie:
• tiekėjai,
• marketingo tarpininkai,
• konkurentai,
• vartotojai,
• kontaktinės auditorijos (arba įtakos grupės).
Marketingo makroaplinkos elementai yra šie:
• mokslinė – technologinė aplinka,
• ekonominė aplinka,
• demografinė aplinka,
• socialinė – kultūrinė aplinka,
• politinė aplinka,
• etinė aplinka,
• gamtinė aplinka.
2. Įmonės marketingo aplinkos ir marketingo valdymo rūšys
Planuodama marketingą įmonė turi prognozuoti aplinką, kadangi ji turi didelę įtaką produktų vystymosi raidai. 1.1 paveiksle pateikiami veiksniai, turintys įtakos marketingo strategijai.
2.1.
Pasinaudodama šia sistema, įmonė stebi savo marketinginę aplinką ir prisitaiko prie jos. Ji taip pat turi orientuotis į savo vidinė aplinką – prekybos pobūdį, tiekėjus, konkurentus ir įvairias interesantų grupes bei mikroaplinką. Įmonė turi įvertinti ir atsižvelgti į visas šias marketingo aplinkos jėgas ir įtakos faktorius plėtodama marketingo strategiją bei užtikrindama sėkmingą produktų pasiūlą rinkoje.
3. Rinkos galimybių analizė ir marketingo tyrimai
Aktyvus ir visa apimantis šiandieninio marketingo pobūdis reikalauja adekvačių strateginių ir taktinių metodų bei priemonių įmonėje taikymo. Marketingo veikla savo prigimtimi visada susieta su konsensuso radimu gamintojo ir vartotojo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2839 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinys 2
  • I. Užduotis..3
  • 1. Marketingo aplinkos pažinimas.3
  • 2. Įmonės marketingo aplinkos ir marketingo valdymo rūšys.4
  • 3. Rinkos galimybių analizė ir marketingo tyrimai4
  • 4. Rinkos segmentavimas ir konkurentų tyrimas.6
  • 4.1. Rinkos segmentavimas..6
  • 4.2. Konkurentų tyrimas7
  • 5. Marketingo tyrimas.8
  • 5.1. Problema.8
  • 5.2. Žvalgomasis tyrimas8
  • 5.3. Tyrimo tikslai ir objektai.8
  • 5.3.1. Tikslas .8
  • 5.3.2. Objektai..8
  • 5.4. Hipotezės9
  • 5.5. Tyrimo reikalingumo patvirtinimas.9
  • 5.6. Tyrimo metodai10
  • 5.7. Imčių atranka10
  • 5.8. Tyrimo įgyvendinimas.10
  • 5.8.1. Duomenų rinkimas10
  • 5.8.2. Anketose surinktų duomenų analizė..11
  • 5.8.3. Išvados12
  • 5.8.4. Pasiūlymai12
  • 5.9. Priedai..13
  • Priedas nr.1..13
  • Priedas nr.2..15
  • Priedas nr.3..16
  • Priedas nr.4 17
  • Priedas nr.5.17
  • II. Užduotis..18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
22 psl., (2839 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 22 psl., (2839 ž.)
  • Word failas 903 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt