Klaipėda, 2006m.
ĮVADAS
Temos aktualumas.
Marketingo tikslas, funkcijos ir strategija. Norint surasti ir pritraukti klientus, įtikinti juos pirkti prekes ar paslaugas, reikia suplanuoti ir suderinti daugelį marketingo priemonių veiksmų. Šie veiksmai turi būti nukreipti į vartotojų elgesį. Pagrindiniu marketingo specialisto įrankiu turi tapti marketingo programa, derinanti skirtingus marketingo priemonių veiksmus.
► Marketingo tikslas – surasti vartotojus ir įtikinti juos pirkti ir naudoti prekę ar įsigyti ją, norint parduoti.
Marketingo priemonėmis paprastai siekiama tokių tikslų:
• maksimalaus vartojimo;
• maksimalaus poreikių tenkinimo;
• plačiausio asortimento;
• maksimalios gyvenimo kokybės.
Teigiama, kad įgyvendinti organizacijos tikslus galima tik išsiaiškinus tikslinių rinkų vartotojų poreikius bei norus ir suteikiant vartotojui pasitenkinimą efektingiau ir veiksmingiau negu tai daro konkurentai. Orientacijos idėja ta, kad įmonei naudingiau ne daug parduoti vieną kartą, bet siekti gerų ilgalaikių ir kuo pastovesnių rezultatų. Taigi nėra prasmės keisti klientus po kiekvieno pardavimo. Geriau būtų juos “pririšti”, padaryti nuolatiniais, t.y. lojaliais. Tyrimo objektas – viešbučių tinklas UAB „Baltpark". Tyrimo tikslas – apžvelgti įmonės marketingo aplinkos teorinius aspektus ir pritaikyti juos praktinėje įmonės analizėje. Darbo uždaviniai:
1. išanalizuoti įmonės veiklą ir tikslus;
2. išanalizuoti įmonės rinkos segmentavimą;
3. išnagrinėti įmonės mikro – makro aplinką;
4. išanalizuoti prekę, kainą bei paskirstymą;
5. apibūdinti marketingo aplinką ir galimybes patobulinti ją
UAB „Baltpark“ veiklos ir informacijos šaltinių apžvalga
"BALTPARK" – tai naujai statomų ir talpių viešbučių tinklas Baltijos regiono šalyse, kuriuose svečiai ras :
Šveicarišką vadybos modelį:Darbuotojai išties draugiški ir galintys suteikti informaciją įvairiais rūpimais klausimais, jie nuolat apmokomi ir skatinami. Vakarietiškus svetingumo standartus :
Viešbutyje – ypatinga švara ir tvarka. Svečių komfortui ir saugumui skiriamas ypatingas dėmesys, daug įrangos atvežta iš Vakarų Europol ir JAV. Prieinamas kambarių kainas :Mes atsisakėme daugumai svečių nereikalingų brangių paslaugų (pav. saunos, baseinų), todėl kainos tapo visiškai prieinamos keliautojams taupantiems pinigus. "BALTPARK" – tai dviejų žodžių "BALTijos PARKai" trumpinimas, pastaruoju vardu veikia ir UAB. Vienas iš "BALTPARK" viešbučių, patogioje Ukmergės gatvėje Vilniuje pastatytas ir atidarytas 2001 m. birželio mėnesį. Antrasis...
Šį darbą sudaro 6128 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!