Vadovas (-ė)..........................
(parašas)
______________
(Vadovo mokslinis laipsnis, vardas ir pavardė)
Vilnius, 2009
PRIEDAI
Patvirtinimas apie atlikto darbo savarankiškumą
Kalba
Lietuvių
Užsienio
Language
Lithuanian
Foreign
Summary
At the final analysis the work of “ Impuls “ brand promotiom.
Lithuanian sources analyzed, the analysis of brand promotiom.
The study of consumer attitudes about the evaluation of brand sponsorship "Impuls."
Sponsorship goal - to establish between the company and the user connection, helping to achieve marketing goals. Sponsorship helps to aim the target audience to inform the company about the proposals and encourage them to use. The paper provides general information about the characteristics of the company and its organizational management structure, the firms providing services, distribution and promotion policies. The paper describes the brand "Impuls" The role of the market, its control.
The goal - Examine 'Impuls' brand development strategy, and examine the support measures.
ĮVADAS
Temos aktualumas. Prekės ženklo įtaka versle yra nemaža, nes kartais tik dėl prasto skonio prekės ženklo verslo sėkmė gali būtų sužlugdyta, arba atvirkščiai – geras, puikiai įstringantis vartotojų sąmonėje firmos ženklas gali žymiai padidinti jos gaunamas pajamas.
Prekės ženklas turi gilias amžių tradicijas, tačiau ir šiuo metu pasižymi tam tikrais subtilumais, kurie svarbūs žinoti įmonei, kuriančiai savą prekinį ženklą. Štai tuo ir paaiškinamas šios nagrinėjamos temos aktualumas.
Tam, kad ištirti konkrečios įmonės prekės ženklo sudarymo tradicijas, būtina žinoti prekės ženklo teorinę sampratą, žinoti, kaip jo sudarymo tradicijos pasireiškia mūsų valstybėje, ir tik paskui pereiti prie nagrinėjamos įmonės, kuri šiuo atveju yra prekės ženklas „Impuls“. Darbe buvo panaudota gausi teorinė - bendramokslinė medžiaga iš literatūros bei Interneto šaltinių ir stebėjimo būdu surinkta informacija apie analizuojamą įmonę ir jos prekinį ženklą.
Gali būti taip, kad įmonė turintį gerą prekės ženklą siūlo gerą prekę arba paslaugą, yra jai nustačiusi tinkamą kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vis tiek greitai nepavyksta pasiekti. Tai ypač akivaizdu šiandieninės intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias prekes, paslaugas. Labiausiai...
Šį darbą sudaro 10286 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!