Diplominiai darbai

Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls"

9.4   (2 atsiliepimai)
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 1 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 2 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 3 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 4 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 5 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 6 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 7 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 8 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 9 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 10 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 11 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 12 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 13 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 14 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 15 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 16 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 17 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 18 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 19 puslapis
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vadovas (-ė)..........................
(parašas)
______________
(Vadovo mokslinis laipsnis, vardas ir pavardė)
Vilnius, 2009
PRIEDAI
Patvirtinimas apie atlikto darbo savarankiškumą
Kalba
Lietuvių
Užsienio
Language
Lithuanian
Foreign
Summary
At the final analysis the work of “ Impuls “ brand promotiom.
Lithuanian sources analyzed, the analysis of brand promotiom.
The study of consumer attitudes about the evaluation of brand sponsorship "Impuls."
Sponsorship goal - to establish between the company and the user connection, helping to achieve marketing goals. Sponsorship helps to aim the target audience to inform the company about the proposals and encourage them to use. The paper provides general information about the characteristics of the company and its organizational management structure, the firms providing services, distribution and promotion policies. The paper describes the brand "Impuls" The role of the market, its control.
The goal - Examine 'Impuls' brand development strategy, and examine the support measures.
ĮVADAS
Temos aktualumas. Prekės ženklo įtaka versle yra nemaža, nes kartais tik dėl prasto skonio prekės ženklo verslo sėkmė gali būtų sužlugdyta, arba atvirkščiai – geras, puikiai įstringantis vartotojų sąmonėje firmos ženklas gali žymiai padidinti jos gaunamas pajamas.
Prekės ženklas turi gilias amžių tradicijas, tačiau ir šiuo metu pasižymi tam tikrais subtilumais, kurie svarbūs žinoti įmonei, kuriančiai savą prekinį ženklą. Štai tuo ir paaiškinamas šios nagrinėjamos temos aktualumas.
Tam, kad ištirti konkrečios įmonės prekės ženklo sudarymo tradicijas, būtina žinoti prekės ženklo teorinę sampratą, žinoti, kaip jo sudarymo tradicijos pasireiškia mūsų valstybėje, ir tik paskui pereiti prie nagrinėjamos įmonės, kuri šiuo atveju yra prekės ženklas „Impuls“. Darbe buvo panaudota gausi teorinė - bendramokslinė medžiaga iš literatūros bei Interneto šaltinių ir stebėjimo būdu surinkta informacija apie analizuojamą įmonę ir jos prekinį ženklą.
Gali būti taip, kad įmonė turintį gerą prekės ženklą siūlo gerą prekę arba paslaugą, yra jai nustačiusi tinkamą kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vis tiek greitai nepavyksta pasiekti. Tai ypač akivaizdu šiandieninės intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias prekes, paslaugas. Labiausiai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10286 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ANOTACIJA LIETUVIŲ KALBA..3
  • ANOTACIJA UŽSIENIO KALBA4
  • ĮVADAS..5
  • PAVEIKSLŲ, LENTELIŲ IR DIAGRAMŲ SĄRAŠAS.8
  • PROFESINIŲ KOMPETENCIJŲ SĄRAŠAS9
  • 1. PREKĖS ŽENKLO SAMPRATA ..10
  • 1.1 . Iš prekių ženklų istorijos..10
  • 1.2 . Prekės ženklo sąvoka.13
  • 1.3 . Prekės ženklo reikšmė įmonės veiklai..15
  • 1.4 . Prekės ženklo registravimo ypatumai.20
  • 1.5 . Rėmimo komlekso teoriniai aspektai.22
  • 2. „IMPULS“ PREKĖS ŽENKLAS IR JO RĖMIMAS PRAKTINIU ASPEKTU 29
  • 2.1. Teikiamų paslaugų analizė.31
  • 2.2. Įmonės organizacinė struktūra.33
  • 2.3. Prekės ženklo rėmimas30
  • 2.4. Rėmimo tyrimas34
  • 2.5. Apskaitos ir kontrolės sistema.42
  • 2.6. SSGG analizė..44
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI46
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS50

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
59 psl., (10286 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros diplominis darbas
  • 59 psl., (10286 ž.)
  • Word failas 15 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt