Referatai

UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija

9.4   (2 atsiliepimai)
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 1 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 2 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 3 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 4 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 5 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 6 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 7 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 8 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 9 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 10 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 11 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 12 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 13 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 14 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 15 puslapis
UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategija 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Nė viena įmonė negali sėkmingai dirbti neturėdama strategijos. Strategija — tai svarbių valdymo, konkurencijos ir funkcinių sričių veiksmų, kurie turi būti vykdomi siekiant įmonės tikslų ir pozicionuojant pačią įmonę rinkoje, atspindys.
Viena iš įmonės funkcinių sričių yra marketingas, kuriam taip pat turi būti paruošiamos tinkamos veiklos strategijos. Marketingo strategija — tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų marketingo veiksmų visuma, nukreipta pasiekti numatytus ilgalaikius marketingo tikslus. Skirtingai nuo visos įmonės veiklos tikslų, marketingo tikslai apima tik marketingo sritį. Jie numato, ką įmonė turi pasiekti marketingo priemonėmis per planuojamą laikotarpį naudodama atitinkamas marketingo strategijas.
Marketingo strategija laikoma viena iš funkcinių įmonės strategijų, kurių visuma sudaro bendrąją verslo strategiją. Tačiau marketingo strategijos reikšmė bendrajai verslo strategijai yra labai didelė, kadangi marketingas kontroliuoja pagrindines įmonės santykių su išorine aplinka palaikymo funkcijas – prekės pristatymo rinkai ir pardavimo. Iš kitos pusės, įmonės strategija turi būti tikslinga, t. y. orientuota į tam tikrus apibrėžtus įmonės tikslus.
Darbo tikslas.
Parengti marketingo strategijos parengimą UAB „Verslo mokymo centras“ įmonėje.
4. Numatyti UAB „Verslo mokymo centras“ marketingo strategijos įgyvendinimą ir kontrolę.
1. ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA
UAB „Verslo mokymo centras“ – įsteigta 2005 metais. UAB „Verslo mokymo centras“ juridinių asmenų registre įregistruota 2005-08-18. Jos pagrindinė buveinė Kaune.
Bendrovė turi ūkinį - komercinį, finansinį ir organizacinį savarankiškumą. Bendrovė turi savo antspaudą su Bendrovės pavadinimu.
UAB „Verslo mokymo centras“ yra įmonė, kurios įstatinis kapitalas padalintas į akcijas. Įmonės teisinė forma – uždaroji akcinė bendrovė. Tai ribotos civilinės atsakomybės juridinis asmuo, pagal prievoles atsakantis savo turtu. Įmonė įstatinis kapitalas - 10000 litų. Įstatinis kapitalas yra padalintas į 100 paprastųjų vardinių akcijų, kurių kiekvienos nominali vertė yra 100 litų. UAB „Verslo mokymo centras“ veiklos pobūdis – paslaugų teikimas. Įmonė užsiima teisėta ūkine-komercine veikla, kurios pagrindinės sritys:
• konsultacinė verslo ir valdymo veikla;
• suaugusiųjų ir kitas niekur nepriskirtas švietimas;
• kvalifikacijos tobulinimas;
• papildomas mokymas.
UAB „Verslo mokymo centras“ , siekdamas teikti didesnį įmonių darbuotojų susidomėjimą rengiamiems mokymams organizuoja...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3735 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
16 psl., (3735 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 16 psl., (3735 ž.)
  • Word failas 46 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt