7 lentelė. Literatūroje aprašytų interneto rinkodaros strategijų naudojimas „Vero Cafe“
8 lentelė. Literatūroje aprašytų interneto rinkodaros strategijų naudojimas „Double Coffee“
9 lentelė. Literatūroje aprašytų interneto rinkodaros strategijų naudojimas „Šviežia Kava“
10 lentelė. UAB „Kava Tau“ ir konkurentų interneto svetainių paklausumas
11 lentelė. UAB „Kava Tau“ ir konkurentų elektroninės rinkodaros priemonių naudojimas
12 lentelė. UAB „Kava Tau“ konkurentų interneto rinkodaros strategijų efektyvumo palyginimas
13 lentelė. Įmonės UAB „Kava Tau“ rinkodaros kalendorius
14 lentelė. UAB „Kava Tau“ interneto rinkodaros programa (8 mėnesiai)
PAVEIKSLAI
1 pav. Interneto vartotojų skaičiaus augimas Lietuvoje
2 pav. Internetinės turinio strategijos schema
3 pav. Elektroninio pašto rinkodaros elementas e-parduotuvėje
4 pav. „Google“ paieškos svetainės nuotrauka
5 pav. Reklaminės kampanijos internete strategijos schema
6 pav. Naudojimosi socialiniais portalais dažnumas Lietuvoje, 2010-ųjų metų vasarą
7 pav. Informacijos tinkle sklaidos pasidalijimas tarp e-pašto ir realaus laiko pokalbių programų
8 pav. Socialinių tinklų rinkodaros strategija
9 pav. Asmeninis interneto rinkodaros strategijos teorinis modelis
10 pav. UAB „Kava Tau“ valdymo struktūra
11 pav. Namų ūkiai, turintys asmeninį kompiuterį ir interneto prieigą
12 pav. UAB „Kava Tau“ interneto rinkodaros strategijos modelis
13 pav. Respondentų lytis
14 pav. Respondentų amžius
15 pav. Respondentų išsilavinimas
16 pav. Naudojimosi internetu dažnumas
17 pav. Reklamos internete įtaka apsilankyti reklamuojamoje kavinėje
18 pav. Efektyviausia kavinių reklamos internete priemonė
19 pav. Apsilankymų kavinių interneto svetainėse tikslas
20 pav. Respondentų sutikimas gauti elektroninį kavinės naujienlaiškį
21 pav. Elektroninio kavinės naujienlaiškio siuntimo periodiškumas
22 pav. Priemonės kavinės interneto svetainėje, skatinančios rekomendacijas
23 pav. Respondentų pageidavimas rezervuoti kavinės staliuką internetu
24 pav. Atsinaujinančio turinio kavinės svetainėje įtaka pakartotinam apsilankymui
25 pav. Respondentų reakcija į „Facebook“ puslapyje pateikiamus reklaminius pranešimus
26 pav. Priemonės, skatinančios sugrįžti dar kartą į kavinė interneto puslapį
27 pav. Respondentų nuomonė apie galimybę kavinės svetainėje naudotis „pagalbos realiu laiku“ įrankiu
Įvadas
Akivaizdu, jog šiandieninė visuomenė vis daugiau laiko praleidžia virtualioje erdvėje, kurią paprastai vadiname internetu. Internetas neapsakomu greičiu paspartino ne tik globalizacijos procesą, bet ir verčia į daugelį įprastų dalykų pažvelgti kitu kampu. Kaip pavyzdį galėčiau pateikti elektroninių laiškų siuntimą, alternatyvą įprastiems, popieriniams laiškams, kurių era faktiškai...
Šį darbą sudaro 18016 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!