Magistro darbai

Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje

10   (2 atsiliepimai)
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 1 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 2 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 3 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 4 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 5 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 6 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 7 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 8 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 9 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 10 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 11 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 12 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 13 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 14 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 15 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 16 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 17 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 18 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 19 puslapis
Interneto rinkodaros strategijos diegimas įmonėje 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

7 lentelė. Literatūroje aprašytų interneto rinkodaros strategijų naudojimas „Vero Cafe“
8 lentelė. Literatūroje aprašytų interneto rinkodaros strategijų naudojimas „Double Coffee“
9 lentelė. Literatūroje aprašytų interneto rinkodaros strategijų naudojimas „Šviežia Kava“
10 lentelė. UAB „Kava Tau“ ir konkurentų interneto svetainių paklausumas
11 lentelė. UAB „Kava Tau“ ir konkurentų elektroninės rinkodaros priemonių naudojimas
12 lentelė. UAB „Kava Tau“ konkurentų interneto rinkodaros strategijų efektyvumo palyginimas
13 lentelė. Įmonės UAB „Kava Tau“ rinkodaros kalendorius
14 lentelė. UAB „Kava Tau“ interneto rinkodaros programa (8 mėnesiai)
PAVEIKSLAI
1 pav. Interneto vartotojų skaičiaus augimas Lietuvoje
2 pav. Internetinės turinio strategijos schema
3 pav. Elektroninio pašto rinkodaros elementas e-parduotuvėje
4 pav. „Google“ paieškos svetainės nuotrauka
5 pav. Reklaminės kampanijos internete strategijos schema
6 pav. Naudojimosi socialiniais portalais dažnumas Lietuvoje, 2010-ųjų metų vasarą
7 pav. Informacijos tinkle sklaidos pasidalijimas tarp e-pašto ir realaus laiko pokalbių programų
8 pav. Socialinių tinklų rinkodaros strategija
9 pav. Asmeninis interneto rinkodaros strategijos teorinis modelis
10 pav. UAB „Kava Tau“ valdymo struktūra
11 pav. Namų ūkiai, turintys asmeninį kompiuterį ir interneto prieigą
12 pav. UAB „Kava Tau“ interneto rinkodaros strategijos modelis
13 pav. Respondentų lytis
14 pav. Respondentų amžius
15 pav. Respondentų išsilavinimas
16 pav. Naudojimosi internetu dažnumas
17 pav. Reklamos internete įtaka apsilankyti reklamuojamoje kavinėje
18 pav. Efektyviausia kavinių reklamos internete priemonė
19 pav. Apsilankymų kavinių interneto svetainėse tikslas
20 pav. Respondentų sutikimas gauti elektroninį kavinės naujienlaiškį
21 pav. Elektroninio kavinės naujienlaiškio siuntimo periodiškumas
22 pav. Priemonės kavinės interneto svetainėje, skatinančios rekomendacijas
23 pav. Respondentų pageidavimas rezervuoti kavinės staliuką internetu
24 pav. Atsinaujinančio turinio kavinės svetainėje įtaka pakartotinam apsilankymui
25 pav. Respondentų reakcija į „Facebook“ puslapyje pateikiamus reklaminius pranešimus
26 pav. Priemonės, skatinančios sugrįžti dar kartą į kavinė interneto puslapį
27 pav. Respondentų nuomonė apie galimybę kavinės svetainėje naudotis „pagalbos realiu laiku“ įrankiu
Įvadas
Akivaizdu, jog šiandieninė visuomenė vis daugiau laiko praleidžia virtualioje erdvėje, kurią paprastai vadiname internetu. Internetas neapsakomu greičiu paspartino ne tik globalizacijos procesą, bet ir verčia į daugelį įprastų dalykų pažvelgti kitu kampu. Kaip pavyzdį galėčiau pateikti elektroninių laiškų siuntimą, alternatyvą įprastiems, popieriniams laiškams, kurių era faktiškai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 18016 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 7
  • 1. Rinkodara internete ir jos strategijos 10
  • 1.1 Interneto rinkodaros aktualumas ir privalumai 10
  • 1.2 Elektroninės rinkodaros metodai 14
  • 1.3 Interneto rinkodaros strategijos 19
  • 1.3.1 Naujienų pranešimų arba turinio strategija 20
  • 1.3.2 Reklaminės kampanijos internete strategija 22
  • 1.3.3 Socialinių tinklų rinkodaros strategija 25
  • 1.4 Interneto rinkodaros strategijų teorinių modelių palyginamoji analizė 27
  • 2. UAB „Kava Tau“ ir konkurentų elektroninėje erdvėje analizė 30
  • 2.1 Įmonės UAB „Kava Tau“ bendra charakteristika 30
  • 2.2 UAB „Kava Tau“ esamos interneto rinkodaros strategijos analizė 36
  • 2.3 UAB „Kava Tau“ konkurentai elektroninėje erdvėje 38
  • 2.3.1 „Coffee Inn“ interneto rinkodaros strategija 38
  • 2.3.2 „Vero Cafe“ interneto rinkodaros strategija 39
  • 2.3.3 „Double Coffee“ interneto rinkodaros strategija 41
  • 2.3.4 „Šviežia Kava“ interneto rinkodaros strategija 42
  • 2.4 UAB „Kava Tau“ konkurentų interneto rinkodaros strategijų palyginimas 43
  • 3. UAB „Kava Tau“ interneto rinkodaros strategijos formavimas 47
  • 3.1 UAB „Kava Tau“ interneto rinkodaros strategijos modelio sukūrimas 47
  • 3.2 Naujojo UAB „Kava Tau“ interneto rinkodaros strategijos modelio naudos pagrindimas 49
  • 3.3 UAB „Kava Tau“ esamos rinkodaros strategijos apibūdinimas 58
  • 3.4 UAB „Kava Tau“ naujojo interneto rinkodaros modelio adaptavimas 61
  • Išvados 64
  • Literatūra 65
  • Anotacija lietuvių ir anglų kalbomis 67
  • Santrauka 69
  • Summary 70
  • Priedai 71

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
75 psl., (18016 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros magistro darbas
  • 75 psl., (18016 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį magistro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt