• Vadinasi svarbiausias uždavinys yra užtikrinti klientų poreikių tenkinimą. Kuo labiau klientų poreikiai yra patenkinti tuo pelningiau dirba įmonė, tuo labiau ji klesti, tuo visos suinteresuotos versle pusės yra laimingesnės.
• Šis požiūris yra laikomu orientuotu į klientą.
• Už rinkodaros kūrimą ir įgyvendinimą yra atsakingi visi Jūsų paslaugų įmonės darbuotojai (bendradarbiai) ir klientai.
• Kiekvienas iš Jūsų turi suvokti ir atrasti savo vietą įmonės rinkodaros programoje ir jos įgyvendinime. Pradedant valytoja, apsaugos darbuotoju ir baigiant direktoriumi, valdybos pirmininku...
• Rinkodara yra gyvas ir organiškas dalykas, padedantis išspręsti daug problemų versle.
• sukurti ir teikti paslaugas, kurių klientai pageidauja ir teigiamai vertina. Paslaugų, turėtų būti pakankamai daug, kad pateisintų paslaugų kūrimo ir teikimo sąlygas;
• nuolat gauti didesnes už išlaidas pajamas, kad didėtų jos nuosavas kapitalas iš šalies, kad būtų neatsiejama nuo konkurentų arba juos pralenkianti;
• nė viena paslaugų įmonė negali veikti intuityviai, reikalingi planai (rinkodaros);
• reikia tinkamo skatinimo, apskaitos, audito ir kontrolės sistemos, kuri leistų įgyvendinti, kas buvo numatyta arba yra daroma, antraip turi būti imamasi reikiamų priemonių
RINKODAROS PLANAS – JO PRIVALUMAI
Rinkodaros planas dokumentas, kuris padeda įgyvendinti įmonės strategiją ir joje numatytus tikslus bei uždavinius (Planas: priemonės, veiksmai, kaštai, laikas)
Kitos naudos:
• palengvina naujų paslaugų ir pačių teikėjų įėjima į rinką;
• suaktyvina konkurenciją mažinant paslaugų kainas ir taikant kt. rinodarinius veiksmus;
• diferencijuoja paslaugas, Išplečia paslaugų geografinę erdvę;
• įveda naujus paslaugų teikimo budus ir teikėjų vartotojų santykių formas;
• padeda pasinaudoti paslaugų rėmimo ir komunikacijos galimybėmis;
• sustiprinti vartotojų apsaugą ir siekti paslaugų kokybės.
Rinkodaros plano struktūra
• Įmonės esamos situacijos analizė (misija, vizija, tikslai ir uždaviniai);
• Įmonės rinkodaros komplekso analizė (paslauga, kaina, pateikimas, rėmimas, žmonės, fizinis akivaizdumas);
• Rinkos analizė (vartotojų segmentavimas, paslaugų pozicionavimas);
• Rinkodaros aplinkos analizė (mikro ir makro aplinkos);
• Strateginiai rinkodaros sprendimai (strategijos, priemonės, veiksmai, kaštai, kontrolė)
RINKODAROS PLANO RENGIMAS. Įmonės esamos situacijos analizė (vizija, misija, tikslai) 1
• Įmonės vizija. Ji padeda prasmingai vadovauti verslui ir kryptingai jį vystyti. Vizija...
Šį darbą sudaro 3057 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!