• Rinkodaros valdymas- tai idėjų, prekių ir paslaugų planavimo, kainodaros, rėmimo ir paskirstymo koncepcijos realizavimo procesas, siekiant tiek individualių, tiek ir organizacijos tikslų įgyvendinimo.
• Rinkodaros valdymas-tai veikla apimanti tikslinių rinkų nustatymą, jose esančių vartotojų poreikių identifikavimą, prekės sukūrimą, kainos sukurtai prekei nustatymą, rėmimo ir paskirstymo būdo parinkimą siekiant įvykdyti mainus, kurie tenkintų suinteresuotas grupes.
• Rinkodaros valdymas-procesas, kurio metu remiantis planavimu ir kontrole įvairūs rinkodaros srities darbai derinami tarpusavyje bei su visa įmonės veikla.
Organizacijų tikslai
• Pelno siekimas
• Augimas
• Akcinio kapitalo vertės didinimas
• Vartotojų poreikių tenkinimas
Organizacijos pelningumas
Pelningumo ir investicijų grąžos rodikliai atspindi organizacijos veiklos rezultatyvumą už praėjusį laikotarpį, o ne jos sėkmingos veiklos galimybes ateityje.
Pelno didinimo būdai trumpuoju laikotarpiu
• Kainų didinimas
• Išlaidų mažinimas
• Lėšų apribojimas naujų produktų kūrimui ir prekės ženklo palaikymui
• Investicijų nutraukimas
Augimas
• Prekių apyvartos didėjimas
• Organizacijos aktyvų didėjimas
Greito augimo neigiami veiksniai
• Procesas sunkiai valdomas dėl netikėtų galimybių, paslėptų pavojų ir struktūros pasikeitimo
• Didelė finansinė rizika, nes didėja skolintų lėšų poreikis
Akcinio kapitalo vertė
• Vertė didėja išmokant akcininkams dividendus
• Kylant akcijų kainai rinkoje
• Išmokant pinigines išmokas
Akcinio kapitalo vertės didinimo trūkumai
• Sukelia suinteresuotų grupių konfliktą
• Pasirinktas tikslas negali padėti vadovams nustatyti problemos, sukurti strateginių alternatyvų ir įgyvendinti pasirinktą strategiją.
• Šio tikslo siekimas gali tapti trumpalaikio pelno siekimo tikslu
Vartotojų poreikių tenkinimas
• Šio požiūrio pagrindinis objektas yra pirkėjas ir jo poreikių patenkinimas
• Vartotojų poreikių tenkinimo lygį organizacijos išsiaiškina nuolatos atlikdamos vartotojų apklausas. Gauti rezultatai palyginami su konkurentų gautais rezultatais.
Kiti organizacijų valdymo tikslai ir užduotys
• Gamybiniai
• Inovaciniai
• Personalo apmokymo
• Įsipareigojimų įgyvendinimas prieš savo darbuotojus
Organizacijos valdymo tikslų ir užduočių analizės išvados
• Siekiant organizacijos išlikimo nei vienas iš paminėtų tikslų nėra tobulas, todėl išskirti kažkurio tai lyginant su kitais tikslais negalima
• Pastangų koncentravimas kokioje nors vienoje tik veiklos srityje, sukelia problemų kitose veiklos srityse
• Kuo daugiau organizacijos pastangų bus eikvojama įgyvendinant vieną tikslą, tuo labiau aštrės konfliktas tarp suinteresuotų organizacijos grupių, atsiras nestabilios situacijos pavojus.
Praktinė situacija
Pvz. Schlitz bendrovėje...
Šį darbą sudaro 16100 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!