Analizės

Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas"

9.6   (3 atsiliepimai)
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 1 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 2 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 3 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 4 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 5 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 6 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 7 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 8 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 9 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 10 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 11 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 12 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 13 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 14 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 15 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 16 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 17 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 18 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 19 puslapis
Gaminių Italijos rinkoje rinkodaros programa: AB "Anykščių vynas" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą, įmonėms atsivėrė nauja galimybė plėsti veiklą ne tik Lietuvoje, bet dalyvauti ir užsienio rinkoje. Tačiau prieš tai būtina išanalizuoti tos šalies makroaplinkos elementus, išskirti rinkos segmentus ir paruošti produkcijos marketingo programą.
Darbo objektas – AB „Anykščių vynas“ gaminių Italijos rinkoje marketingo programa.
Darbo tikslas: parengti marketingo programą, skirtą AB „Anykščių vynas“ produkcijos įvedimui į Italijos rinką.
4) Sudaryti marketingo programą.
Praktinė darbo reikšmė: ??????????????????????????????????????????????/
Darbo metodika:
• Informacijos šaltinių analizė
• Statistinė analizė
1. ĮMONĖS PRISTATYMAS
Akcinė bendrovė "Anykščių vynas" įkurta 1926 m. - seniausia rytinio Baltijos regiono įmonė, pramoniniu būdu pradėjusi gaminti vyną.
Jos įkūrėjas - diplomuotas agronomas Balys Karazija - išnuomoto namo rūsyje įsteigė vaisvynių dirbtuvėlę ir užraugė pirmąjį obuolių vyną. 1938 metais tarptautinėje parodoje Paryžiuje B.Karazijos vynas "Birutė" pelnė pagrindinį prizą, o vynas "Senasis vynas" ir "Banga" - aukso medalius. 1939 metais gamykloje buvo pagaminta 900 000 litrų vyno. Nuo to laiko natūralus vaisių ir uogų vynas tapo tradicinis lietuviškas gėrimas. 1940 m., įmonės savininkui pasitraukus į Vokietiją, įmonė buvo valstybės išpirkta ir suvalstybinta. Sukauptas vyno gamybos žinias bei patirtį išsaugojo ir puoselėjo šalyje likę specialistai.
Septintame dešimtmetyje, po maždaug dešimt metų trukusios rekonstrukcijos, "Anykščių vynas" labai išsiplėtė. Natūralūs vynai buvo eksponuojami tarptautinėse parodose JAV, Danijoje, Čilėje, Mongolijoje, Lenkijoje ir kitur, kur susilaukė labai gero įvertinimo. 1979 metais jau buvo pagaminta virš 20 milijonų litrų vyno.
1985 metais, prasidėjus M.Gorbačiovo antialkoholinei kampanijai, šalies vyno gamybos įmonių lyderė buvo paversta maisto produktų kombinatu, gaminančiu gaiviuosius gėrimus, saldainius.
Nuo 1988 m. pagal šveicarų firmos "Unipektin" technologiją pradėtos gaminti koncentruotos obuolių sultys. Koncentruotos obuolių sultys, obuolių aromatas ir obuolių išspaudos eksportuojami į Vokietiją bei kitas Vakarų Europos šalis.
Paskutinį XX a. dešimtmetį , kartu su nepriklausomybės atkūrimu, prasidėjo AB "Anykščių vynas" atgimimas. Anykštėnai vyndariai sugebėjo išsaugoti per daugelį metų sukauptą patyrimą bei išbandytas technologijas.
1992 m. sumontuota naši vyno išpilstymo linija, sukomplektuota iš itališkų bei vokiškų įrengimų.
1994-1996 m. sukaupta ilgametė...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6727 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. ĮMONĖS PRISTATYMAS 4
  • 1.2. Gamyba 5
  • 1.3. Prekių pristatymas 5
  • 1.4. Prekių asortimentas 6
  • 2. ITALIJOS MAKROAPLINKOS VEIKSNIŲ ANALIZĖ 9
  • 2.1. Italijos istorinė raida 9
  • 2.2. Italijos geografinė padėtis 11
  • 2.3. Demografiniai duomenys 11
  • 2.4. Religija 11
  • 2.5. Italijos ekonomika 12
  • 2.6. Italijos kultūra 12
  • 2.7. Italijos papročiai 13
  • 3. MAKROAPLINKOS MATRICA 16
  • 4. TARPTAUTINIO MARKETINGO PROGRAMA 18
  • 4.1. Prekė 18
  • 4.2. Prekių konkurentabilumas. 18
  • 4.3. Prekės identifikavimas 19
  • 4.4. Prekės įpakavimas 19
  • 4.5. Patrauklumas esamai vartotojų rinkai 20
  • 4.6. Kaina 21
  • 4.7. Prekių pateikimas 25
  • 4.8. Prekių judėjimas. 26
  • 4.9. Rėmimas 26
  • 4.10. AB “Anykščių vynas” ir jos reklamos strategija. 26
  • 4.12. Televizijos ir radijo reklama 27
  • 4.13. Kitos reklamos priemonės 28
  • 4.14. Reklaminės strategijos įgyvendinimas ir kontrolė 29
  • IŠVADOS 30
  • LITERATŪRA 31

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
30 psl., (6727 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 30 psl., (6727 ž.)
  • Word failas 454 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Įmonės gaminamų gaminių marketingo programa Prancūzijos rinkoje: AB "Linas"

Įmonės gaminamų gaminių marketingo programa Prancūzijos rinkoje: AB "Linas" Rinkodara
Peržiūrėti darbą

Marketingo tyrimas: alkoholio gamyba AB "Anykščių vynas"

Marketingo tyrimas: alkoholio gamyba AB "Anykščių vynas" Rinkodara
Peržiūrėti darbą

UAB „Kelmės duona“ gaminių užimama padėtis kasdieninėje rinkoje

UAB „Kelmės duona“ gaminių užimama padėtis kasdieninėje rinkoje Rinkodara
Peržiūrėti darbą

Rinkodaros aplinkos ir rinkodaros komplekso elementai AB „Klaipėdos nafta“

Rinkodaros aplinkos ir rinkodaros komplekso elementai AB „Klaipėdos nafta“ Rinkodara
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.