1. CRM apibūdinimas.
2. Įmonės charakteristika:
a) įmonės apibūdinimas
b) teikiamų paslaugų charakteristika
3. Klientų aptarnavimo politika įmonėje- CRM analizė.
4. Darbo išvados.
CRM apibūdinimas
Ryšių su klientais valdymo( toliau- CRM) sistemos padeda geriau suprasti klientų poreikius, rinkos procesus ir ilgainiui pagerina rinkos pozicijas, didina pelną. CRM sistemos turi būti lanksčios ir atviros, kad galėtų palaikyti visus bendrovės ryšius su klientais: bendravimą tiesiogiai, elektroniniu paštu ar telefonu, galėtų integruotis su kitais IT ištekliais nuo paprastų elektroninių programų iki sudėtingų įmonių išteklių planavimo ir tiekimo grandies valdymo sistemų.
CRM sistemos apima programinę įrangą ir technologijas, skirtas duomenims apie klientus, kokurentus ir jų elgesio ypatumus rinkti, saugoti ir analizuoti. Kartais gali atrodyti, kad tokia informacija yra beprasmė ir nenaudinga. Tačiau informacija, kurios nėra , irgi negali būti naudinga. CRM sistemoje sukaupta duomenų bazė netikėtai gali praversti atliekant klientų segmentavimą, naujo produkto kainodarą, reklaminės kompanijos veiksmingumo įvertinimą arba kitą marketingo veiklą.
Dažnai dėl CRM sistemos surinkti duomenys yra integruojami į kitas įmonės verslo valdymo sistemas ir užtikrina jų veiklos veiksmingumą. Pavyzdžiui, integravus duomenis apie atskirų klientų grupių vartojimą į įmonės išteklių planavimo sistemą, gali būti koreguojami įmonės finansiniai planai.
Yra nemažai CRM sistemos sudedamųjų komponentų, kurių kiekvienas atlieka skirtingas ryšių su klientais palaikymo funkcijas. Pavyzdžiui, galimybių valdymo modulis leidžia įmonei modeliuoti atskirų produktų pardavimus, kampanijų valdymo modulis leidžia projektuoti ir valdyti reklamos kampanijas,vertinti jų veiksmingumą, interaktyvios prekybos modulis leidžia vykdyti transakcijas su klientu iš jam patogios vietos, turinčios prieigą prie interneto, klientų aptarnavimo modulis suteikia operatoriui visą informaciją apie klientą, jo preferencijas ir poreikius, taip klientui gali būti suteiktos kokybiškos informacijos per trumpą laiką.
CRM sistemą, įdiegtą vienoje įmonėje, retai sudaro visi galimi moduliai. Geriausia praktika laikoma atskirų modulių diegimas etapais pagal kliento poreikius. Taip vyksta ne tik tęstinis verslo problemų sprendimas, bet ir įmonės verslo procesų adaptavimas bei integravimas su CRM sprendimais.
CRM sistemos taikymas reiškia ne tik modernių IT sprendimų diegimą, bet ir...
Šį darbą sudaro 2552 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!